“Tebalnya kening” Penampilan Terkini Neelofa Dikec4m Netizen

Sebut sahaja nama Neelofa, pasti semua mengenalinya. Bukan sahaja hebat mengacara, malah sangat komited dalam menguruskan perniagaan miliknya.

Sebelum ini, selebriti berusia 32 tahun itu mengambil keputusan untuk mengenakan penampilan berniqab yang menutup seluruh mukanya kecuali bahagian mata sahaja.

Namun baru-baru ini, menerusi Instagram peminatnya lofa.sg terdapat beberapa video dikongsi semula memaparkan Neelofa memakai purdah pula dimana menampakkan bahagian dahinya.

Selain itu,  juga ada berkongsi cerita mengenai pemilik nama Noor Neelofa Mohd Nor

itu yang kini mula mempelajari bahasa Arab dan tafsir al-Quran.

Bagaimanapun, cerita itu mengundang netizen bagi memberikan pelbagai reaksi dimana rata-rata bertindak untuk menegvr penampilan selebriti tersebut dengan mempersoalkan bahagian kening Neelofa.

Nak berubah biar kerana Allah

Kening dah macam lukis pakai pensel

Kata tak lukis kening dah?

Selain itu, ada juga warganet yang memberi komen mengenai dahi Neelofa yang kini terdedah dan tidak lagi ditutup.

Dulu nampak mata je?

Sekarang dah nampak dahi pulak?

Walaupun sering mendapat kecaman, namun kadang-kala berdiam adalah kunci kejayaan. Kita sebagai hambaNya juga perlu berusaha memperbaiki diri ke arah lebih baik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @lofa.sg

Sumber: Instagram Lofa.Sg

Luahan hati PU Riz? adakah beliau sudah pun redha?

PU Riz tetap berdiam diri tanpa sepatah jawapan, hanya memuat naik petikan hadis yang dipercayai berkaitan dengan uj1an yang ditempuh. – Foto IG PU Riz

KUALA LUMPUR: Terus memb1su tanpa sebarang sepatah jawapan, pendakwah bebas, PU Riz atau Haris Ismail, 25, hanya menggunakan media sosial untuk berkongsi isi hati.

Hingga kini, hanya selebriti popular, Neelofa sahaja meler4ikan tanda tanya dengan menafikan pelbagai and4ian dan tudvhan yang h4ngat diperkatakan mengenainya dan PU Riz seperti tul4r dalam laman sosial, sejak Sabtu lalu.

Hari ini, pelakon filem Ada Apa Dengan Cinta itu memuat naik perkongsian mengenai sabda Nabi Muhammad SAW yang menyentuh perihal sunnah menerusi akaun Instagram (IG).

Ada kalanya, diri kita akan kukuh dan kuat iman. Ada kalanya, kita lem4h dalam iman.”Sesiapa pada kala lem4h, dia berpegang kepada sunnah, maka dirinya akan diberi hidayah.

“Tetapi, apabila seseorang mengambil selain daripada sunnah, maka binasalah dirinya. Letaklah sepenuh kepercayaan kepada-Nya,” kongsinya.

Namun, terbit tanda tanya di kalangan netizen, apakah petikan hadis yang dikongsi itu mewakili persoalan hati pada saat diuji, ketika ini.

Dalam perkongsian itu, PU Riz memuat naik sekeping gambar berserta sepotong ayat dalam bahasa Arab bersama terjemahannya yang bermaksud, sentiasa yakin dengan setiap perkara yang diaturkan Allah.

“Ketahuilah bahawa Allah SWT akan menyelesaikan segalanya satu hari nanti dengan cara yang tidak pernah anda bayangkan,” kongsinya.

Bagaimanapun, perkongsian itu dipadam selepas beberapa jam.

tapi mereka berdua tiada pun istihar putus tunang,mungkinkah akan teruskan pertunangan ini?

semuga semuanya baik2 sahaja. lagi pun ada berita terkini tentang wanita yang kononnya

buat cerita Lofa terkena minyak pengasihlah,transfer duit ratus ribu hingga juta lah.sudah pun

secara rasminya memohon maaf

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://apaceritatv.com.my/adkah-lofa-kecewatebal-betul-keningfaham-tk-fungsi-purdah-tu-netizen-dah-berbunyi/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tebalnya kening” Penampilan Terkini Neelofa Dikec4m Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*