“Duit Bany4k Pergi La Klinik yg Ada Kelulusan..” Netizen Dkwa Sheila Rusly Buat ‘Veneer’ Palsv

Baru-baru ini, pelakon dan pengacara terkenal Sheila Rusly memuat naik gambarnya tersenyum menampakkan gigi putih usai menjalani raw4tan gigi di sebuah pusat kecantikan.

Bagaimanapun, apa yang mencvri perhatian adalah warganet mendakwa Sheila memakai ‘veneer’ p4lsu pada giginya selain turut menudvh menggunakan khidmat doktor gigi tidak berdaftar.

“Sis tetap senyum walaupun akan terkurung 2 minggu. Adakah ini dug4an atau kepentingan??,” tulis penerbit drama itu di ruangan kapsyen posting.

Ruangan komen posting tersebut dibanj1ri dengan komen warganet yang risau dengan prosedur pemakaian ‘veneer’ p4lsu kerana ia boleh menyebabkan masalah gusi dan gigi di kemudian hari.

Malah, ada yang menegvrnya untuk mem4dam ‘posting’ berkenaan dan tidak mempromosikan rawatan perubatan gigi p4lsu daripada doktor gigi yang tidak diiktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Itu doktor gigi p4lsu sis!

Awak selebriti, tak perlu ‘promote’ rawatan p4lsu kepada orang lain

Mohon tarik balik posting ni

Kesian duit banyak tapi kena tipu?

Bagi yang tidak mengetahui apa itu ‘veneer’ gigi, ia adalah lapisan nipis yang dilekatkan di permukaan depan gigi untuk memperbaiki permukaan, bentuk, warna & saiz gigi.

Rawatan tersebut dilekatkan di bahagian hadapan gigi bagi tujuaan mencantikan penampilan gigi dan boleh bertahan hingga bertahun-tahun sebelum rosak dan perlu diganti.

Sumber: Instagram Sheila Rusly

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/01/14/duit-bany4k-pergi-la-klinik-yg-ada-kelulusan-netizen-dkwa-sheila-rusly-buat-veneer-palsv/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Duit Bany4k Pergi La Klinik yg Ada Kelulusan..” Netizen Dkwa Sheila Rusly Buat ‘Veneer’ Palsv"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*