Baru Je Kahwin, Ayda Jebat Kena ‘Bising’ Dengan Suami Gara – Gara Hal Ini

Ada-ada sahaja cerita menarik tentang pasangan pengantin baru ini. Ayda Jebat dan Nabil Mahir selamat bernikah pada 1 Januari 2021 yang lalu. Kisah pasangan suami isteri banyak mendapat liputan media, manakan tidak kedua-duanya merupakan selebriti popular di Malaysia.

Terbaru Ayda sempat berkongsi perangai pelik Nabil yang ramai tahu. Hal ini baru disedari oleh Ayda selepas tinggal sebumbung bersama suaminya. Ayda berkata kepada Mingguan Malaysia, Nabil merupakan seorang yang sangat teliti.

 

“Nabil ini menghidap kec3laruan obsesif kompulsif (OCD). Jadi dia sangat teliti terutama melibatkan kebersihan. Ada satu cerita, saya ini di rumah memang akan pakai stokin.

“Bila di rumah sendiri, saya akan letak stokin dalam sinki (ada dua sinki). Tetapi bila pindah hidup bersama, saya jadi biasa untuk letak sahaja stokin dalam sinki. Jadi, Nabil terus ‘bising’.

Foto: The Malaya Post

Walaubagaimanapun, Ayda menganggap ia suatu kemanisan rumahtangga. Dari situ dia dapat belajar mengenali suaminya dengan lebih baik. Sementara itu, Ayda berkata dia menangguhkan majlis persandingan ke satu tarikh yang belum dipastikan. Murai MY doakan segalanya dipermudakan buat kalian berdua.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MURAI.MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Kahwin, Ayda Jebat Kena ‘Bising’ Dengan Suami Gara – Gara Hal Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*