Kenali Siapa Sebenarnya `Fara Salleh` Wanita Yg Dikatakan ‘Kekasih’ Gelap Syuk

Tiada angin tiada ri1but, timbul cerita tidak sedap di dengar apabila hangat diperkatakan mengenai kontr0versi terpalit pelawak dan pengacara Shuk Sahar yang didakwa berlaku cur4ng terhadap isterinya.

Tul4r di Twitter, seorang individu mend4kwa Shuk mempunyai hubungan dengan seorang wanita dikenali sebagai Fara Salleh. Malah, individu berkenaan turut membuat pelbagai dakwaan burvk terhadap Shuk dan Fara.

 

 

“Bet1na ni memang sond0l laki orang saja, kalau boleh yang then dia kon0n sara hidup mana jantan yang solo baru mau up. Apa punya perangai. Nanti kongsi pula tentang perempuan tu dengan laki orang pula. Ingat dah bertudung suci dah,” tulisnya.

Dkwa akaun berkenaan, hubungan sulit Fara dan Shuk sejak setahun lalu kini diketahui oleh isteri pelawak berkenaan, Rossalennah Natassyiah.

Malah, menerusi paparan skrin yang turut disebarkan di Twitter, skandal Shuk didakwa telah mencipta akaun p4lsu menggunakan nama @_sflia untuk berhubung dengan Rossalennah dan memberitahu perkara sebenar.

Dakw4nya, Shuk pernah mengham1lkannya dan memaksa dia untuk mengggurkan kandvngan tersebut. Malah, mend4kwa Shuk sendiri yang membawanya untuk ggurkan anak.

 

“Tak nak mengaku suami ada perempuan lain di belakang? Tak nak mengaku suami dah meng4ndungkan perempuan lain? Nak tengok segala bukti yang ada, boleh je. Sampai paksa suami sump4h cer4i tal4k kalau contact lagi,” tulisnya.

 

Dalm pada itu, akaun itu mendkwa dia turut mempunyai bukti di atas apa yang diperkatakannya. Malah, individu itu dipercayai sk4ndal Shuk itu mend4kwa akui kesal dengan perbuatannya mengggurkan anak dalam kandungannya.

 

Difahamkan, isteri Shuk turut memuat naik komen terbabit di akaun Instagramnya namun telah memadamkan status berkenaan. Bagaimanapun, setakat ini masih tiada kenyataan lanjut daripada Shuk mengenai dakwaan tersebut,

Selain Shuk, Fara juga did4kwa pernah menjalinkan hubungan dengan Shah Jaszle dan Kecik Ogie sebelum ini.

Bekas vokalis Hyperact, Kecik, mendedahkan mengenai Fara Salleh wanita yang dikaitkan dengan pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar.

Kecik menerusi laman sosial Twitternya mendakwa, Fara Salleh merupakan bekas teman wanitanya dan pernah tinggal sebumbung.

Menerusi bebenang di Twitter, Kecik berkata wanita tersebut juga pernah mendakwa ham1il anak mereka dan mengggurkan bayi tersebut.

“Time November ke Disember tu aku shooting kat Perlis. Dia kat KL, dia selalu kecoh-kecoh suruh balik bla bla…

“Pastu contact mak ayah aku cakap dia gugur anak aku. Siap bagi gambar dekat kakak aku, gambar janin dari google,” tulis kecik lagi.

Tambah Kecik lagi, awal perkenalannya dengan Fara wanita tersebut mengajaknya tinggal sebumbung dan sempat tinggal bersama selama setahun.

 

“Memang salah aku stay berdua dengan dia tapi jahil time tu kan…Aku stay dalam masa setahun, tiga kali pindah.

“First aku stay kondo Banjaria Court dengan budak-budak Hyperact. Pastu aku kenal dia…Dia ajak stay sekali. So aku pun ok ajee…Bak kata orang rezeki gais…hahaha!

“Ya Allah jahilnya aku time tu…Aku stay kat Manjalara dengan dia. Alhamdulillah bahagia awalnya.. 5,6 bulan lepas tu dia kena buang kerja, pastu bermulalah sesi jadi ketua keluarga cenggitu,” dakwa Kecik.

Menurut Kecik lagi Fara Salleh lah yang menyebabkan dia disumb4t ke dalam lok4p atas tudvhan memukvl dan sebelum itu wanita tersebut bertindak menabur fitn4h tentang dirinya kepada anggota Hyperact.

Dakwanya lagi, Shuk dan isteri pernah meminta bantuan darinya selepas dig4nggu Fara Salleh.

Malah Fara Salleh juga pernah membuat lap0ran polis mendakwa dirinya diukul Shuk.

Terdahulu, beberapa pengguna laman sosial Twitter tampil membuat d4kwaan Shuk Sahar bermain kayu tiga.

Lebih mengaibkan Shuk turut ditudvh mengham1ilkan Fara Salleh, sama seperti yang pernah dilalui Kecik.

Shuk Hotfm Curang Lagi Dan Kali Ini Isteri Shuk Datang ‘Serbu’ Rumah Perempuan Itu Dan Ini Yang Dia Nampak

Episod pergolakan rumah tangga Shuk Sahar kembali ‘panas’ apabila isterinya dipercayai mendedahkan Shuk kembali bermain kayu tiga.

Menerusi beberapa posting dimuat naik di Intagramnya, isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yakni Fara Salleh.

"Orang Lain Tidur, Aku Berkeliaran Cari Laki Aku" - Menangis Depan Pintu, Isteri Dedah Shuk Kembali Curang?

“Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga aib suami.

“Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersalah dan tak ganggu rumah tangga orang,” katanya.

Jelas Rossa lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.

“Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah. Aku dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan, kau usir aku.

“Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa dosa aku sampai aku kamu buat macam ni.

“Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.

“Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala cela yang buruk demi masa depan anak-anak.

“Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak.

“Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku dimana,” katanya.

Anda boleh lihat antara luahan tersebut di bawah.

 

Pada masa sama Gempak cuba menghubungi Shuk sendiri untuk mendapatkan penjelasan lanjut.

Terdahulu, Shuk sebelum ini pernah dikaitkan dengan Fara sekitar Julai tahun lalu.

Walaubagaimanapun, ketika itu perlakuan curang Shuk sudah diketahui oleh isterinya dan Rossalennah dikatakan pernah berbincang secara baik dengan Fara.

Difahamkan juga, Fara sebelum ini pernah terlibat dalam kontroversi selepas didakwa dipukul bekas kekasihnya iaitu penyanyi kumpulan Hyper Act, Kecik sekitar tahun 2017

Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Sumber : gem pak / transformasihost

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber  :  https://www.satkobaviral.com/

 

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kenali Siapa Sebenarnya `Fara Salleh` Wanita Yg Dikatakan ‘Kekasih’ Gelap Syuk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*