Sah Shuk Digantung Kerja, Pihak HotFM Buka Mulut Dedah Sedang Slasat

Kuala Lumpur: Pihak pengurusan stesen radio Hot FM mengesahkan bahawa perkhidmatan penyampai radio, Mohammad Shukri Mohamed Sahar atau lebih dikenali sebagai Shuk dig4ntung serta merta.

Dalam kenyataan dikeluarkan, memberitahu penggantungan sementara perkhidmatan Shuk sebagai penyampai radio stesen itu adalah bagi memberi ruang kepada pihak pengurusan untuk melakukan s1asatan dal4man berkaitan isu membabitkannya yang kini tul4r di media sosial.

Dimaklumkan juga, perkembangan terkini penggantungan Shuk akan diumumkan oleh pihak pengurusan Hot FM selepas s1asatan dalaman selesai.

Baru-baru ini, tul4r di media sosial mengenai perg0lakan semula rumah tangga Shuk apabila isterinya, Rossalennah Natassiah Asshaferah membuat pendedahan berani.

Menerusi beberapa perkongsian hantaran yang dimuat naik Rossalennah menerusi Intagramnya mendedahkan Shuk masih lagi curang bersama wanita lain.

Rossalennah juga mend4kwa suaminya itu masih lagi menjalin huhungan dengan wanita sama yang pernah dikaitkan sebelum ini.

Shuk dan Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berumur setahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Harian Metro

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sah Shuk Digantung Kerja, Pihak HotFM Buka Mulut Dedah Sedang Slasat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*