[VIDEO] Skand4l Shuk Hotfm Akhirnya Buka Mulut Tentang Apa Yang Terjadi Ketika Dia Berada Di Balai Polis, Ini Sebab Kenapa Dia Terpaksa Buat Rep0rt

TKUT dengan pelbagai ugvtan daripada individu tidak dikenali, wanita yang dId4kwa menjalinkan hubungan sulit dengan penyampai radio, Shuk Sahar tampil membuat lap0ran polis bagi mendapatkan perlindungan keselamatan.

Menurut wanita dikenali sebagai Fara Salleh, 28, dia kes4l apabila isteri kepada Shuk iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah bert1ndak menyebarkan maklumat peribadinya termasuk alamat rumah dan nombor telefon bimbit.

“Saya terima bermacam-macam ugvtan menerusi WhatsApp, call termasuk ada yang ugvt nak bvnuh… sebab tu saya terpaksa buat laporan polis.Ia berlaku selepas video saya dimuat naik di media sosial,” katanya kepada mStar pada Ahad malam.

Antara mesej yang diterima Fara menerusi WhatsApp daripada individu tidak dikenali.

Dia temui selepas membuat laporan di Balai Polis Mutiara Damansara di Petaling Jaya selepas ‘diserang’ isteri Shuk dalam kej4dian awal pagi Sabtu di kediamannya.

Menurut Fara kira-kira pukul 2 pagi Sabtu lalu, Rossalennah hadir ke rumahnya dan mend4kwa dia menyembunyikan Shuk di dalam rumah.Bagaimanapun Fara enggan membenarkan Rossalennah masuk ke rumahnya atas faktor kesel4matan.

“Saya diser4ng dan dip4ksa buka pintu, tapi saya minta dia hubungi Jabatan Agama Islam Selangor dan polis… biar pihak berkuasa yang periksa rumah saya.Selain itu saya bagi pilihan lain iaitu dengan mengajak dia melakukan panggilan video dan saya akan buat home tour… dia boleh tengok ada atau pun tidak,” katanya.

Sementara itu ditanya sama ada dia masih menjalinkan hubungan dengan Shuk seperti yang did4kwa, dia mengakui segalanya sudah berakhir.

“Saya tak ada apa-apa hubungan dengan dia!” katanya ringkas.Untuk rekod Fara adalah individu yang sama dikaitkan menjalinkan hubungan dengan Shuk sekitar Julai 2020.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Kredit:MstarOnline

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/setialah-dengan-pasangan-anda-bahagia/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Skand4l Shuk Hotfm Akhirnya Buka Mulut Tentang Apa Yang Terjadi Ketika Dia Berada Di Balai Polis, Ini Sebab Kenapa Dia Terpaksa Buat Rep0rt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*