Perkhabaran Dvka! Salam takziah buat Datuk M Nasir dan keluarga,Baru Sahaja Kehilangan Insan Tersayang.Punca Kem4tian Didedahkan. Al-Fatihah

BAPA kepada penyanyi, Datuk M Nasir iaitu Mohamed Sam meningg4l dunia pada pukul 7.30 pagi, Khamis.Allahyrham Mohamed menghembvskan nafas terakhir pada usia 96 tahun akibat sak1t tua di kediamannya di Singapura.

Menerusi laporan Astro Awani, isteri M Nasir iaitu Datin Marlia Musa berkata mereka masih bersedih dengan berita tersebut, namun reda menerima ketentuan ilahi.

Ekoran pandem1k C0vld-l9, mereka sekeluarga tidak dapat pulang memberikan penghormatan terakhir.

“Kami sudah berusaha membuat permohonan untuk pulang ke Singapura, namun, pihak berkuasa tidak mengizinkan kerana C0vld-l9.

Perkongsian Marlia mengenai pemergian bapa mentua di Instagram.

“Abang (M Nasir) juga reda dan akur bahawa keadaan semasa benar-benar tidak mengizinkan.

“Sepanjang setahun ini, kami hanya berbual, bertanya khabar menerusi panggilan telefon dan video untuk melepaskan rindu, ” katanya.

M Nasir bersama isteri tercinta, Marlia Musa.

Jen4zah Allahyarham bapa mertuanya sedang diuruskan untuk pengebvumian oleh adik-beradik M Nasir seramai lapan orang yang menetap di Singapura.

Sementara itu, Marlia berkata kali terakhir mereka bertemu dengan Allahyarham ialah kira-kira setahun lalu sebelum penularan wab4k C0vld-l9.

Sebelum itu, menerusi Instagram, Marlia berkongsi mengenai berita sedih pemerg1an bapa mentuanya itu.

“Ayahanda kesayangan kami Haji Mohamed Bin Sam telah pulang ke Rahmahtullah pada pagi ni… semoga Allah mencucuri rahmat-Nya, ” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Sumber: Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Perkhabaran Dvka! Salam takziah buat Datuk M Nasir dan keluarga,Baru Sahaja Kehilangan Insan Tersayang.Punca Kem4tian Didedahkan. Al-Fatihah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*