“Memang Sejak Remaja Saya Suka Berpakaian Seksl Apa Yang Dia Pakai Mesti Saya Tlru” – Zila Bakarin

Walaupun kini sudah berhijab, namun pelakon Zila Bakarin masih manjadi ingatan para peminat sebagai salah seorang selebriti dengan imej seks1

Manakan tidak, pada usia remaja nya, dia sering berpenampilan seks1 dan mengg0da jika dia menghiasi dada majalah serta akhbar tempatan.

Mengimbau kembali zaman mudanya itu, Zila akui dia memang suka berpenampilan s3ksi dan menjadi aktres Pamela Anderson sebagai inspirasi.

Zila Bakarin, Foto” IG Zila Bakarin

“Memang sejak remaja saya suka berpakaian s3ksi. Saya peminat tegar Pamela Anderson. Apa yang dia pakai mesti saya t1ru. Saya pula jenis yang tak kisah kalau orang nak meng4ta, janji saya tak kac4u hidup orang lain.”- katanya kepada Utusan Malaysia.

Pamela Anderson. Foto: IG Pamela Anderson

Menurut Zila, ibunya selalu juga menegurnya berpakaian s4ksi  setiap kali dia keluar rumah. Walaubagaimanapun dengan imej sebegitu, dia mengaku tidak pernah merok0k, melep4k di d1sko ataupun mengambil bahan-bahan terl4ang pada usia remaja nya.

“Arw4h ibu dulu memang bis1ng setiap kali saya keluar rumah. Dia akan komplen kata saya pakai baju tak cukup kain. Tapi saya hanya berpakaian seks1. Saya tak melep4k di d1sko, mer0kok, ambil d*dah macam orang lain. Nak4l saya cuma seks1,” Katanya.

Bercakap soal pemakaian tudung, Zila memberitahu bahawa keputusannya itu bukannya faktor usia serta mengikut trend terkini.. Zila menegaskan semua itu adalah ketentuan dari Allah SWT.  Niatnya jelas ikhlas tanpa paks4an dan dorongan pihak lain.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MURAI.MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Memang Sejak Remaja Saya Suka Berpakaian Seksl Apa Yang Dia Pakai Mesti Saya Tlru” – Zila Bakarin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*