“Laki Blawak Hidup Pun Xthan Dgn Hang” – Fara Mendoza Buka Mulut Isu Pencer4ian Zarina Anjoulie

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan selebriti tempatan pasti sudah mengetahui bahawa pelakon Fara Mendoza pernah ‘per4ng mulvt’ di media sosial bersama dengan pelakon Zarina Anjoulie.

Bermacam-macam isu yang menjadi punca mereka berdua bergadvh sehingga membuatkan Fara berjaya dalam kes sam4n m4lu terhadap Zarina atau lebih mesra dipanggil Anju.

Kini, mereka berdua sekali lagi bercakaran apabila Fara mula memuat naik beberapa foto perlian di Instagram story berkenaan isu penceraian Anju.

“Laki biawak hidup pun tak tahan dengan hang! Jangan kata lelaki keje bagus, yang tak keje pun cabut lari. Hang laki bini kenal pun sebab tubuhkan Telegram fitnah aku. Hang fikir bila hang kawin hang akan bahagia ke?”

Instagram story berkenaan seakan-akan tepat ditujukan kepada Anju memandangkan ketika ini sedang hangat diperkatakan tentang kes pencer4iannya yang mengejutkan itu.

Tak mahu terus mendiamkan diri, Anju turut menyelar kenyataan tersebut mengatakan Fara sanggup berlakon kononnya majlis hari lahirnya yang diadakan di Pulau Pinang itu dirancang oleh teman lelakinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fara Mendoza (FM) (@fara_mendoza)

Namun dalam masa yang sama, Anju ada memuat naik satu IGTV menjelaskan sebab utama mengapa beliau mengambil keputusan untuk memberitahu kepada umum mengenai kisah rumah tangganya walaupun ada yang mempersoalkan tind4kannya itu.

“First of all, netizen tak bod0h. Aku bukan orang biasa yang tak ada siapa kenal, aku Zarina Anjoulie yang orang kenal. It’s part of my life untuk share semua benda dengan korang (followers) aku semua. End of the day orang tahu jugak aku bercer4i! Untuk aku lagi malV kalau aku f4ke kebahagiaan hidup aku. Ini hidup dan perasaan aku, l4ntak la orang nak cakap apa pun.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Bila agaknya isu antara Fara dan Anju ini akan selesai ya?

Harap-harap isu bercak4r kali ini hanya akan terjadi di dalam laman sosial sahaja dan tidak dibawa ke luar sehingga menjadi kes sam4n seperti sebelum ini.

 

Sumber foto dan video: Instagram Fara Mendoza dan Zarina Anjoulie 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Laki Blawak Hidup Pun Xthan Dgn Hang” – Fara Mendoza Buka Mulut Isu Pencer4ian Zarina Anjoulie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*