Cubaan Pertama Tik T0k berdua, boipren kongsi video Kinah senam sampai jadi buah mulut

Hubungan cinta pelakon wanita, Sharifah Sakinah dengan jejaka Sweden yang dikenali sebagai Michael Hansen bukan lagi rahsia.Kerap kali memuat naik gambar bersama, pasangan tersebut pernah memaklumkan akan mendirikan rumah tangga sekitar mei nanti.

Ketika ini, teman lelaki pelakon dipercayai masih berada di Sweden dan tidak pasti sudah sembuh daripada pand3mik atau tidak memandangkan sebelum ini Sakinah ada mengatakan Michael posit1f Cov1d-19 di negaranya.

Pakwe throwback momen senam sesama

Namun begitu, menerusi IG story jejaka tersebut , dia telah memuat naik momen kali pertama merakam video Tiktok ketika bersenam bersama Sakinah.

Hal tersebut begitu mencvri tumpuan kerana kelihatan sungguh mesra walaupun belum mempunyai ikatan yang sah.

Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan bila video tersebut dirakam dan Michael Hansen juga meletakkan akaun Instagramnya dalam mood peribadi. Video tersebut juga tidak ada di akaun Tiktok Sakinah.

Hubungan pelakon drama Girlfriend Aku Dari Neraka Ini dihidu media selepas gambarnya bersama jejaka dari Sweden itu tersebar sekitar tahun lalu setelah mengesahkan dirinya sudah bercer4i pada Mei 2020.

 

Sumber: Michael Hansen

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! SK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: http://transformasi.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cubaan Pertama Tik T0k berdua, boipren kongsi video Kinah senam sampai jadi buah mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*