[VIDEO] Kongsi Video ‘Mesra’, Ayda Jebat Akui Suami Suka Bau Ketiak

Sejak belakangan ini, pelakon, Ayda Jebat sering memuat naik video ‘sweet’ bersama suaminya, Nabil Mahir di Instagram Story.

Terbaru, Ayda dan Nabil sekali lagi mencuri tumpuan netizen apabila mereka did4kwa merakam aksi manja di media sosial tersebut.

Ambil suami Ayda Jebat

Menerusi rakaman video berdurasi 0:31 saat itu, Nabil kelihatan sedang mencium dan bermanja dengan Ayda. Bukan sahaja di pipi, Nabil turut menc1um di bahagian ketiak isterinya. Menerusi rakaman tersebut, Ayda menulis kapsyen di mana ada segelintir individu yang meninggalkan komen bahawa ‘ambil lah suami Ayda Jebat sebab manja’. Ayda turut memberitahu bahawa suaminya itu suka akan bau ketiaknya.

Clingy macam kucing

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

So clingy macam kucing! Help me! Sayang kita sampai ke tua, Good night semua! Yang single bawa bertenang ya. ‘Be with someone who is proud to have you & loves you unconditionally’.

Terdahulu, Ayda pernah memuat  naik video dan kapsyen di mana dia berharap hubungan dan kasih sayangnya bersama Nabil akan kekal sampai ke hari tua. Malah, Ayda turut meninggalkan nasihat buat semua agar pilihlah insan istimewa yang selalu bangga memiliki kita dan sayang diri kita sepenuhnya.

Di Twitter pula, rata-rata netizen mendakwa pasangan tersebut terlalu ‘over’. Malah, mereka memberi nasihat buat Ayda dan Nabil agar tidak terlalu menunjuk kemesraan.

Sumber: Ayda Jebat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/video-kongsi-video-mesra-ayda-jebat-akui-suami-suka-bau-ketiak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Kongsi Video ‘Mesra’, Ayda Jebat Akui Suami Suka Bau Ketiak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*