Norman Hakim Terima Sesuatu Dari Anak Gadisnya Sehingga Buat Dia Terkejvt

Umum mengetahui dalam ramai-ramai anak selebriti, dua anak kepada pelakon Norman Hakim dan Abby Abadi sering menjadi perhatian ramai iaitu Danish Hakim dan Marissa Dania. Meskipun sudah bercer4i, namun kedua mereka menjalin hubungan baik demi anak-anak.

Sebelum ini, Norman berkongsikan anaknya lelakinya ada memberikan duit belanja untuknya, kali ini giliran anak gadisnya pula menghulurkan ‘duit poket’ kepadanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786)

Menerusi perkongsian video di Instagram, Norman sebak dan kerana duit yang diberikan oleh anaknya itu merupakan hasil titik peluh menjalankan perniagaan secara online.

“Saya sebak bukan sebab dapat duit tapi, sebab nikmat, rahmat dan barakah rezeki yang Allah bakal gandakan untuk anak-anak saya.

“Alhamdulillah hikmah sebalik PKP, saya nampak ikhtiar anak-anak untuk buat pendapatan melalui atas talian. Itu pun dia belajar dari apa yang kita buat,” tulisnya.

Perkongsian pelakon berusia 45 tahun itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen bangga dengan tindakan gadis berusia 16 tahun itu serta memuji cara didikan Norman dan Abby.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Norman Hakim Terima Sesuatu Dari Anak Gadisnya Sehingga Buat Dia Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*