Penampilan Reen Rahim Tarik Perhatian Ramai,Tak Sangka Ini Yang Netizen Perasan, Macam Ade Sesuatu Yang Tak Kena

Bukan pendatang baru dalam dunia lakonan, pelakon Reen Rahim berkata dia semakin kebal dan sudah lali dengan kec4man netizen memandangkan hampir lapan tahun berasa dalam industri hiburan tanah air.

Meskipun sering dikec4m kerana tampil berpakaian s3ksi dan mencol0k mata, bagaimanapun Reen berkata dia sudah terbiasa dengan sepak teraj4ng dunia hiburan.

Katanya lagi, dia selesa menjadi diri sendiri. Ujarnya, dia mahu berkongsi bakat menerusi lakonan dan usah campur aduk dengan realiti kehidupannya sebenar.

“Lakonan adalah minat saya. Kehidupan sebenar pula ketika saya menjadi diri sendiri, bukannya pelakon. Tetapi, saya anggap satu kejayaan apabila lakonan menjadi bualan penonton hingga mereka mengambil tahu tentang diri saya,” katanya kepada BH Online. 

Akui tidak kisah dengan kec4man dilemparkan, Reen berkata dia akan mengambil pendekatan menutup ruangan komen di Instagram kerana tidak mahu memeningkan lagi kepala.

“Jujurnya, saya tak pernah kisah dengan komen dan kec4man. Cuma, saya tak mahu memeningkan kepala untuk hal tidak perlu. Ini cara hidup saya. Tiada guna membiarkan komen negatif menerjah dalam hidup.

“Cuma, tak semua ada kekuatan untuk menepis komen negat1f. Bagaimana perasaan keluarga dan peminat yang sayangkan saya. Jadi, saya tak mahu komen burvk meng4nggu em0si mereka,” katanya.

Salah satu foto Reen yang dikec4m netizen

KOMEN NETIZEN :

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Penampilan Reen Rahim Tarik Perhatian Ramai,Tak Sangka Ini Yang Netizen Perasan, Macam Ade Sesuatu Yang Tak Kena"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*