Mira Filzah dan suami jadi perhatian warganet lagi gara2 hal ini

Sedia tahu bahawa, pasangan sama cantik sama padan iaitu pelakon jelita Mira Filzah dan suami, Wan Emir Astar mempunyai laman YouTube milik mereka sendiri dengan diberi nama #EmirAmirah.

Malah setakat ini juga pasangan popular ini mempunyai ribuan pengguna yang melanggan dimana Youtube channel Mira Filzah dan Emir mendapat 178 ribu subscribers dan nampaknya, ramai yang ternanti-nanti video daripada mereka.

Apabila sudah beberapa video yang dikongsikan dimana memaparkan gelagat mereka berdua yang ternyata mendapat sambutan baik pengguna Youtube malah tidak sabar untuk menyaksikan gelagat Mira Filzah dan suami lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Terbaharu pula, Mira Filzah dan Wan Emir Astar melakukan aktiviti dengan berkongsikan momen sepanjang mereka berdua cuba untuk memasak Hot Tomyam dan dalam video yang dimuat naik menerusi Youtube beberapa jam yang lalu memaparkan segala bahan yang dimasukkan dalam masakan mereka.

Sekali gus, ia boleh dijadikan rujukan buat peminatnya dan nampaknya juga gelagat Mira Filzah dan suami mendapat perhatian lagi. Mana tidaknya, lihat saja pasangan ini dalam video Youtube terbaru mereka.

 

 

Sehingga diruangan komen pula, Mira Filzah dan suami dihujani dengan komen sweet oleh pengguna Youtube gara-gara telatah mereka itu.

“Comel je korang… sweet”

IMG_20210206_182432

“Suka tengok pasangan sweet ni, Mira Emir”

Mira Filzah

“Awh sweetnya”

Mira Filzah

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Mira Filzah dan suami jadi perhatian warganet lagi gara2 hal ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*