Anggota Polis Ambil Butiran Peribadi Semasa Roadblock Cuba Ngorat Gadis Ini Sampai Pihak PDRM Tersedar Tentang Ini, Apa Yang Terjadi Selepas Itu Memang Tidak Disangka

Etika Kerja pula adalah berkaitan dengan amalan dan perbuatan beretika selaras dengan peraturan dan norma dalam sesebuah organisasi. Lazimnya ia merangkumi perbuatan serta perilaku yang dianggap baik untuk organisasi dan yang memberi makna kepada pekerja dalam urusan sehariannya.

Etika Kerja juga berkaitan dengan sikap individu terhadap pekerjaan, di samping penglibatan, serta komitmen terhadap kerjanya.

Kod Etika kerja menggariskan atau menggabungkan di antara nilai-nilai teras (core values) iaitu amanah, benar, ikhlas dan bersyukur dan nilai-nilai kembangan untuk dihayati dan diamalkan oleh seluruh mereka yang bekerja, khususnya didalam sektor awam.

Lain pula ceritanya apabila gadis ini tul4rkan perbualan mesej yang diterima oleh seorang anggota polis yang men4hannya sebelum ini.

Gadis itu beritahu polis terbabit ada mengambil butir-butir peribadinya semasa ditahan polis disekatan jalan raya.

Selepas gadis ini tul4rkan kejadian ini, pihak PDRM keluarkan kenyataan ini.

Kejadian itu menjadi tul4r di twitter sehingga mendapat perhatian pihak PDRM. PDRM meminta masa dan tempat gadis tersebut ditah4n, ini kemungkinan anggota polis terbabit mungkin akan dikenakan tindakan tatatertib.

Rezeki Gadis Ini Selepas Tul4r Kejadian Ini.

Rezeki nampaknya berpihak kepada gadis ini, sejurus selepas tular kejadian diatas, gadis ini, dipercayai penjual kek online menerima tempahan yang tinggi dan memberangsangkan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/anggota-polis-ambil-butiran-peribadi-semasa-roadblock-cuba-ngorat-gadis-ini-sampai-pihak-pdrm-tersedar-tentang-ini-apa-yang-terjadi-selepas-itu-memang-tidak-disangka/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Anggota Polis Ambil Butiran Peribadi Semasa Roadblock Cuba Ngorat Gadis Ini Sampai Pihak PDRM Tersedar Tentang Ini, Apa Yang Terjadi Selepas Itu Memang Tidak Disangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*