Meskipun Sering Dikec4m, Ina Naim Tak Peduli Tohm4han Tetap Jual Laksa Dan Mi Kari Bantu Suami

Meskipun dihimpt dengan pelbagai cerita yang tidak enak didengar, Ina Naim berkata dirinya enggan terlalu memikirkan mengenai kata-kata orang yang mungkin tidak memahami cabaran hidupnya sehingga kini.

Ina Naim atau nama sebenarnya Nordiana Mohd Naim,37, yang mula dikenali setelah putus kasih bersama Asmawi Ani ataupun Mawi AF kini dikatakan terpaksa bersusah payah menanggung suami dan anak-anak.

Ini berikutan suami Ina iaitu penyanyi nasyid Suhaimi Saad,41, kini dipercayai mempunyai masalah penglihatan mata yang terhad.

Malah, Ina dikatakan terp.aksa menyara seisi keluarga dan seelah itu muncul pula desas-desus mengatakan bahawa Suhaimi telah menggunakan wang program i-Sinar milik Ina untuk menghasilkan album lagu nasyid bersama anak-anak.

Enggan berdiam diri, Ina tampil menafikan d.akwaan sesetengah netizen itu dan berkata bahawa suaminya masih lagi menjalankan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan bapa kepada anak-anak mereka meskipun menghadapi masalah penglihatan mata yang bvruk.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

“Alhamdullilah..suami saya masih lagi pikul tugas biarpun keadaannya tidak berapa sihat. Cuma sekarang ini saya kena lebih bertenaga dan kuat sebab suami tak boleh nak drive lagi akibat masalah mata dia. Walaupun begitu, dia tetap menjalankan tanggungjawab lain dengan baik. Suhaimi masih lagi boleh menyanyi, buat lagu dan persembahan.Kalau ada waktu terluang, dia akan mengurut orang lelaki selain uruskan pembelajaran anak-anak.”

Ina dalam pada itu menjelaskan bahawa dia juga kini sedang berjinak-jinak dalam menjalankan perniagaan berasaskan makanan berupa laksa dan mi kari.

Malah, Ina juga merasakan bahawa perniagaan tersebut sesuatu yang dianggap sebagai bermanfaat dan sama sekali tidak berasa susah atau lelah kerana apa yang dilakukannya itu ikhlas dari hati dan memang menjadi minatnya untuk memasak.

Menurut Ina lagi, dia tidak pernah terkesan dengan segala kec.aman dan tohmahan netizen terutama isu membabitkan suaminya, Suhaimi Saad.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

“Untuk kec.aman atau apa-apa yang negatif, saya memang tak pernah ambil kisah..dengar dan baca tapi tak simpan dalam hati. Dari awal saya popualr dulu, memang tak ambil pusing hal-hal macam ni. Lagi-lagi membabitkan hal suami saya..dia memang tiada rahs1a langsung dengan saya. Apa yang dia buat, dia akan jujur cerita dengan saya. Semua aplikasi yang di buat untuk khidmat urut, dia akan tunjuk dekat saya.”

Ina juga berpendapat bahawa mereka di luar sana yang gemar menge.cam dan berkata burvk mungkin akan diuji Allah pada suatu hari nanti, tidak di dunia mungkin di akh1rat kelak.  Isteri kepada penyanyi nasyid ini juga menyerahkan segala urusan kepada Allah dan hanya mampu berdoa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Suhaimi Saad (@mosusofficial)

Terdahulu, Suhaimi dan Ina telah mendirikan rumah tangga pada Ogos 2007 dan telah dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Ehmad Hadie Elfardie,13, Sallman El-Khoyri,11, Phyrosh Efadwah,9, dan Nurlalyla Elghufrony yang kini berusia 7 tahun.

Sebelum ini media tempatan melaporkan bahawa Suhaimi kini menghid4pi sak1t mata kr.onik sejak tahun 2019 dan memerlukan bantuan 1isteri untuk melakukan tugas-tugas harian.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: beautifulnara

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Meskipun Sering Dikec4m, Ina Naim Tak Peduli Tohm4han Tetap Jual Laksa Dan Mi Kari Bantu Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*