Harap Shuk sedar, Ini kata2 Isteri selepas Hot FM tam4tkan kontrak suami. Memang ‘deep’

SUSULAN berita perkhidmatan Shuk Sahar sebagai penyampai radio Hot FM dit4matkan berkuat kuasa pada Khamis, Intagram pelawak itu menerima pelbagai komen netizen,

Malah, akaun Instagram milik isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera turut menjadi tempat netizen meminta penjelasan dan komen berkaitan isu itu.

Tidak berdiam diri, Rossalennah, 35, berkata, penam4tan kontrak suaminya sebagai penyampai radio itu mempunyai hikmah tersendiri.

Dia juga berharap apa yang berlaku itu dapat membuatkan Shuk sedar dan kembali kepada keluarganya.

“Biar la kita hilang segalanya asal dia kembali tempat asal… daripada ada segala-galanya tapi lupakan saya dan anak-anak.

“Tak mengapa, rezeki Allah itu luas, kalau mula dari bawah sekali pun tak mengapa, asalkan halal,” katanya.

Isteri Shuk komen mengenai penam4tan kontrak suaminya.

Terdahulu, pihak pengurusan Hot FM memberitahu Shuk telah mel4nggar terma perjanjian seperti yang sudah dipersetujui di dalam kontrak perkhidmatannya sebagai penyampai radio stesen tersebut.

Justeru itu, kontrak sebagai penyampai segmen Geng Pagi Hot (GPH) ditam4tkan berkuat kuasa pada Khamis.

Biar la kita hilang segalanya asal dia kembali tempat asal.

Sebelum ini, pelawak tersebut telah dig4ntung tugas sejak 24 Januari lalu selepas krisis rumah tangga dan isu cur4ng membabitkan dirinya menjadi perbualan hangat netizen.

Shuk telah lima tahun berkhidmat sebagai penyampai radio Hot FM, bergandingan dengan Fizi dan Shuib menerusi segmen Geng Pagi Hot (GPH).

Krisis rumah tangga Shuk h4ngat diperkatakan pada bulan lalu apabila Serra berkongsikan video dia ‘menyer4ng’ rumah seorang wanita yang dipercayai mempunyai hubungan dengan Shuk.

Shuk berkahwin dengan Rossalennah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan iaitu Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimy yang berusia dua tahun.

Shuk okay, terima dengan hati terbuka

“Saya okay dan terima keputusan Hot FM. Saya faham mereka punya bahagian,” kata pelawak popular, Shuk Sahar mengenai pen4matan kontraknya sebagai penyampai radio Hot FM yang berkuat kuasa hari ini.

Shuk, 35, atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar ketika dihubungi berkata, dia menerima keputusan itu dengan hati terbuka dan beranggapan itu keputusan terbaik dibuat pengurusan stesen radio popular itu.

Bagaimanapun, Shuk ketika dihubungi belum bersedia untuk bercerita lebih lanjut dan meminta diberi sedikit ruang.

“Apa pun, keputusan yang dibuat ini adalah yang terbaik buat Hot FM. Jadi saya terima, cuma buat masa sekarang saya belum bersedia untuk bercerita lanjut. Beri saya ruang dalam tempoh sehari dua ini,” katanya kepada Harian Metro.

Terdahulu, pihak pengurusan Ripple mengumumkan perkhidmatan Shuk ditam4tkan selepas tugasnya dig4ntung sementara pada 24 Januari lalu.

Pengurus Besar Kumpulan Audiens & Pemasaran Ripple, Anida Mohd Tahrim dalam satu kenyataan berkata, hasil sias4tan d4laman yang dibuat mendapati kontr0versi membabitkan Shuk itu mel4nggar kontrak perkhidmatan.

Januari lalu, tular di media sosial mengenai pergolakan semula rumah tangga Shuk apabila isterinya, Rossalennah Natassiah Asshaferah atau Sera membuat pendedahan berani di Instagram.

Menerusi beberapa perkongsian hantaran yang dimuat naik di media sosial itu, Sera mendedahkan Shuk masih lagi cur4ng bersama wanita yang pernah dikaitkan dengannya sebelum ini.

Bagaimanapun, pada 8 Februari lalu Shuk sudah berbaik dan berjaya memujuk semula isterinya selepas membuat kejut4n membawa rombongan meminang ke kediamannya.

Shuk juga mengakui kesalahan dilakukan dan dia menyesal. Malah, janjinya selepas apa yang berlaku dia mahu melakukan yang terbaik buat isteri, anak-anak dan keluarga.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendingsangat.pw/2021/02/fdsgfsd-fghfgh-fdgdf/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Harap Shuk sedar, Ini kata2 Isteri selepas Hot FM tam4tkan kontrak suami. Memang ‘deep’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*