Geng Influencer Ini Selamber Rentas Negeri Sebab Pergi Kenduri Kahwin. Netizen Mula Minta PDRM Untuk Sias4t

Tindakan sekumpulan personaliti media sosial berkongsi foto dan video perjalanan merentas negeri di pantai timur mendapat kec4man hebat netizen di media sosial.

Menerusi kemaskini di Instagram mereka, perjalanan itu difahamkan untuk meraikan kenalan rapat mereka yang mendirikan rumah tangga pada hujung minggu lalu.

Influencer Ramai-Ramai Rentas Negeri Raikan Member Kahwin, Netizen Tak Puas Hati; "Sharelah Cable, Rakyat Nak Balik Kampung Juga"

Bagaimanapun, tindakan terbabit mencetuskan rasa ber4ng dalam kalangan netizen sekali gus mempert1kaikan kepentingan tujuan mereka untuk merentas negeri ketika negara dianc4m pandemik.

Selain meluahkan rasa kes4l terhadap sikap kumpulan influencer itu, netizen mulai menyer4ng ruangan komen mereka.

Ada yang menyi1ndir tindakan mereka ketika mana ramai yang masih menanggung rindu untuk bertemu keluarga walaupun ada yang berdepan kecem4san seperti kematian.

Malah, ramai yang mahukan alasan yang kukuh atas tujuan mereka merentas negeri selain mahukan ketelusan pihak berkuasa tanpa sikap double standard terhadap orang kebanyakan.

KOMEN NETIZEN:

“Kdng pelik..org bawahan cm aku ni..xleh rentas daerah..pdhal Ade org tua yg xbape sihat…slalu Tiap bulan akn balek daerah..ni org kayangn menunjuk pegi sane pegi sini”

“Allahu…. Masa mak saya sakit tenat…. Hanya kami suami isteri shj dibenarkan… Anak2 kena tinggal rumah sbb x boleh rentas… Sedangkan itulah kali terakhir nak tengok wajah neneknga sebab mak saya kembali ke rahmatullah seminggu kemudian…. Hibanya kalau betul2 diorang ni lepas dari sop”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : GEMPAK

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Geng Influencer Ini Selamber Rentas Negeri Sebab Pergi Kenduri Kahwin. Netizen Mula Minta PDRM Untuk Sias4t"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*