“Nampak Baby Bump”- Siti Sarah Ham1l Anak Keempat?

Penyanyi Siti Sarah Raisuddin menarik perhatian peminat menerusi hantaran terbaharu di laman Instagram nya apabila dia dikatakan sedang ham1l.

Kelihatan ‘Baby Bump’

Dalam hantaran IGTV yang dimuatnaik tersebut, Sarah dan suaminya yang juga pelakon dan pelawak, Shuib Sepahtu bersama anak-anak mereka baru tiba di salah sebuah cawangan Bubblebee bagi merasai perisa terbaharu minuman boba keluaran kafe itu. Sarah yang anggun memakai busana berwarna merah jambu turut memperlihatkan dirinya seolah-olah memiliki ‘baby bump’ sekaligus membuatkan peminat mengandaikan dia kini sedang ham1l.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Peminat Banjiri Ruangan Komen 

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat membanjiri dengan pelbagai pertanyaan kepada pelantun Terakhir Buat Teman itu untuk mengesahkan dirinya kini sedang hamil dan dalam masa yang sama turut mengucapkan tahniah buat mereka sekeluarga. Dalam pada itu, pihak Murai.my turut menantikan pengesahan daripada sumber terdekat pasangan selebriti ini mengenai status terkini Sarah.

Disember yang lalu, Sarah menafikan bahawa dirinya sedang hamil setelah perubahan berat badannya menimbulkan spekvlasi dalam kalangan peminat.Jelas Sarah, ia berpunca daripada kesan perubahan hormon serta pengambilan ubat-ubatan sejak beberapa tahun lalu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: murai

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Nampak Baby Bump”- Siti Sarah Ham1l Anak Keempat?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*