Adik Kahwin Dengan Bekas Kekasih Kakak, Inilah Jodoh Namanya

Setiap pasangan yang bercinta pasti impikan hubungan kekal hingga ke jenjang pelamin. Namun, jodoh, aj4l dan mavt adalah rahsia Tuhan. Boleh jadi sudah tertulis takdir kekasih anda itu adalah jodoh rakan atau adik beradik sendiri.

Seperti yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok, Shieyma Emma yang berkongsikan detik indah apabila sah bergelar seorang isteri.

Namun apa yang menjadi perhatian adalah suaminya merupakan bekas kekasih kakaknya. Namun Emma berkata itu adalah kisah lama mereka dan kakaknya sudah ada pilihan hatinya sendiri.

Video :

Meskipun berkahwin dengan bekas kekasih kakaknya, namun Emma menghargai pengorbanan kakaknya yang membantu dalam persiapan perkahwinannya dan tidak sekali melupakan jasanya.

Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terkejut mendengar kisah tersebut. Malah, ada yang mengatakan jika terjadi pada mereka pun tidak akan sesekali bersama ataupun berkahwin dengan bekas kekasih adik-beradik.

Dalam masa sama, ramai yang berkongsikan turut berdepan pengalaman sama serta mendoakan rumah tangga yang dibina berkekalan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

SUMBER: TikTok via gulapop

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adik Kahwin Dengan Bekas Kekasih Kakak, Inilah Jodoh Namanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*