‘Mak Kau Tak Ajar Dari Kecil Ke?’- Tuala Wanita Dianggap Memalvkan, Tony Eusoff Buka Mulut

Nampaknya sambutan Hari Wanita Sedunia juga disambut oleh segelintir masyarakat yang kurang cerdik. Baru-baru ini pelakon Tony Eusoff menyel4r sikap sebuah laman kumpulan politik di facebook yang mengangg4p tuala wanita sebagai sesuatu yang memalvkan.

“Baru je sambut Hari Wanita Sedunia tapi ada lagi yang kata tuala wanita ini memalvkan. Memalvkan siapa sebenarnya? Mak kau tak ajar dari kecil ke?- katanya di laman twitter.

Teguran dari aktor berusia 43 tahun ini susulan dari d.akwaan sebuah laman kumpulan politik di facebook itu mengkr1tik program yang diadakan oleh Wanita Keadilan Johor mengagihkan tuala wanita kepada orang ramai di tepi jalan.

“Apa punya Wanita Keadilan Johor ni? sambut hari wanita bagi #Modes tepi jalan ke? Mana m4ruah kau? Mana melayu kau? Benda kau letak kat #Ci** lepas tu kau boleh bagi kat tepi jalan macam tu je.

Kalau kau pergi beli kat kedai D*P pun selalunya taukey kedai akan masukan dalam plastik hitam sebab nak jaga m4ruah org yg beli tu, tapi korang ni dah macam MAKLANG!!”

Kesian kan pada mereka yang berfikiran seperti ini? Rata-rata netizen meng.utuk d.akwaan laman kumpulan politik ini yang seolah-olah tidak ada modal untuk mencari kesal4han orang lain.

Untuk info, sempena meraikan Hari Wanita Sedunia, Wanita Keadilan Johor mengadakan program menyantuni masyarakat Parlimen Tebrau dan juga Dun Putri Wangsa. Bukan sekadar menjalankan program menyantuni masyarakat setempat, malah mereka juga sempat memberi bantuan berterusan kepada golongan terpinggir, golongan asnaf tegar bandar, ibu tunggal dan juga OKU.

Menerusi gambar-gambar yang dimuatnaik di Facebook Wanita Keadilan Johor, mereka juga mengagihkan tuala wanita dan barang keperluan yang lain kepada orang ramai bermula 6 Mac yang lalu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: murai

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Mak Kau Tak Ajar Dari Kecil Ke?’- Tuala Wanita Dianggap Memalvkan, Tony Eusoff Buka Mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*