Diam Memblsu! Ini Yg Terjadi Kpeada Instagram Eleena Sui Gara2 Isu Hannah Delisha

Nama pelakon Eleena Sui, 29, menjadi topik h4ngat dalam kalangan warganet selepas terb0ngkar kehadirannya di majlis perkahwinan aktres Hannah Delisha dan Imam Shah di Singapura.

Menerusi foto yang dimuat naik oleh ibu mentua Hannah iaitu Marina Yati, Eleena kelihatan berbadan langsing berbanding dengan posting yang dibuatnya sewaktu mengumumkan berita kehamilan pada 5 Februari lalu.

Eleena yang tersenyum lebar dilihat diapit oleh Hannah dan Imam di atas pelamin.

Hasil pencarian di Instagram (IG), Eleena juga ada berkongsi foto menggayakan busana yang sama seperti dalam foto Marina dan kelihatan seolah-olah duduk di pelamin yang mirip dengan Hannah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eleena Sui (@eleena.sui)

Bermula dari situ tarikh perkahwinan Hannah dan Imam menjadi tanda tanya kerana foto Eleena dikongsi pada 19 Februari 2020.

Selepas kec0h di platform media sosial, ruangan komen bekas hos saluran hLive ini mula meriah dan dipenuhi dengan komen-komen lvcu daripada netizen.

 

Sehingga artikel ini ditulis, pemilik nama Nor Eleena Hamzah sudah menerima lebih daripada 1,300 komen dan hampir 9,000 tanda suka (liked).

Gempak masih cuba menghubungi Eleena namun tidak berjawab serta tidak membalas kiriman whatsApp yang dihantar.

Semalam, Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne Birch tampil memuat naik kenyataan di Instagram Stories untuk meler4ikan pers0alan yang timbvl mengenainya, sejak akhir-akhir ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Gempak

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Diam Memblsu! Ini Yg Terjadi Kpeada Instagram Eleena Sui Gara2 Isu Hannah Delisha"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*