Baru Naik Pelamin, Isa Khan Idam Anak Kembar?

Selepas beberapa tahun menyulam cinta, pelakon, Risteena Munim dan Isa Khan telah sah bergelar suami isteri, semalam. Majlis resepsi yang turut dilakukan pada sebelah malam itu hanya dihadiri ahli keluarga dan teman-teman rapat sahaja.

Menerusi laporan Media Hiburan, pasangan ini turut berkongsi perancangan masa hadapan mereka terutama soal zuriat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Media Hiburan (@mediahiburanofficial)

Perancangan cahaya mata memang kami nak terus ada anak. Kalau ada rezeki, Insyallah dua orang, tiga orang ka atau kembar ka.

Menurut Isa Khan, kalau boleh mereka berdua mahu memperolehi zuriat secepat yang mungkin. Secara bersel0roh juga, dia mahu mempunyai anak kemb4r kalau dikurniakan rezeki. Risteena yang berada di sebelah suaminya itu kelihatan ketawa apabila melihat re4ksi Isa Khan yang menjawab soalan daripada rakan media.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Media Hiburan (@mediahiburanofficial)

Masa tu dia dekat rumah dan saya tengah sibuk shooting. Dia beritahu saya yang dia tengah tulis lagu. Dia tak bagi saya tengok lirik dan saya tak tahu muzik tu macam mana. Sampai lagu tu dah siap, rupanya lagu tu tentang saya. Dia mencari tajuk masa tu, saya dapat tahu Karunia Terhebat. First time saya dengar saya menangis. Saya rasa tak ada lelaki yang akan buat macam tu dekat saya.

Selain disoal mengenai zuriat, Isa turut memberitahu bahawa dia menghasilkan sebuah lagu yang berjudul ‘Karunia Terhebat’ buat isterinya. Menurut Risteena, dia menangis sewaktu mendengar lagu tersebut buat pertama kalinya. Tambah Risteena, dia tersentuh apabial Isa sanggup menghasilkan lagu khas buatnya.

Sumber: Media Hiburan

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: OHBULAN

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Naik Pelamin, Isa Khan Idam Anak Kembar?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*