‘Menghancvrkan kebahagiaan orang lain untuk kebahagianmu sendiri?’ – Muat Naik Video Promo Lagu, Nissa Sabyan Kembali ‘Diser4ng’ Peminat

Industri hiburan Indonesia sebelum ini kec0h kontr0versi penyanyi Nissa Sabyan Gambus did4kwa menjalin hubungan percintaan dengan pemain keyboard iaitu Ayus. Susulan itu, Ayus telah t4mpil akvi kesilap4nnya dan mem0hon maaf. Bagaimanapun, rumah tangga Ayus bakal ber4khir apabila dipercayai isterinya iaitu Ririe Fariuz mengambil jalan untuk berpis4h.

Setelah lama mendi4mkan diri dari media sosial, Nissa Sabyan dilihat memuat naik sebuah video promo lagu terbaru kumpulan itu yang berjudul Sapu Jagat. Namun, di ruangan komen kelihatan netizen masih lagi kur4ng berpvas h4ti dengan penyanyi itu yang hanya mendi4mkan diri tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan.

Lagu baru Sapu Jagat

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nissa (@nissa_sabyan)

Lagu Sapu Jagat ini dicipta oleh Ayus Sabyan sepenuhnya dan dinyanyikan oleh Nissa. Posting yang dikongsikan Nissa ini bagaimanapun telah dapat perh4tian ramai terutamanya pengguna media sosial di Indonesia. Rata-rata mereka mem0hon agar Nissa membuat kenyataan dengan kontr0versi yang sudah berlaku. Malah, ada juga yang sentiasa memberi semangat kepada Nissa untuk terus berkarya.

Peminat turut meminta Nissa tampil beri respon supaya tidak timbul fitnah dalam kehidupan peribadinya. Bukan itu sahaja, ada juga netizen selar dengan menganggap Nissa sebagai per4mpas kebahagiaan wanita lain dan perempuan tidak malu.

Sementara itu, kelihatan segelintir netizen terus memberi sokongan kepada penyanyi wanita itu untuk dia tid4k mvdah pvtus 4sa. Mereka juga mengharapkan agar Nissa tid4k berh3nti untuk berkarya dengan menghasilkan lagi lagu-lagu yang terbaik buat peminat.

Sumber: Nissa Sabyan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : OB

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Menghancvrkan kebahagiaan orang lain untuk kebahagianmu sendiri?’ – Muat Naik Video Promo Lagu, Nissa Sabyan Kembali ‘Diser4ng’ Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*