Persembahan Nabila Razali ‘TerkuclL’, Sekali Ini Reaksi Padu Raf Yaakob Buat Ramai Terkedu

Persembahan penyanyi Nabila Razali yang menyanyikan lagu Peluang Kedua di pentas Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) mendapat kec4man hebat dari netizen.

Nama Nabila Razila Trending Di Twitter

via Instagram @nabila.razali

Melalui laman Twitter, nama penyanyi itu menjadi trending disebabkan persembahannnya “terkuc1l” sewaktu persembahan secara langsung.

“Kalau Nabila terkuc1l kita takya bagi dia peluang ketiga, bagi dua je”- Komen Netizen

“Aku jerit macam tengok bola siot bila nabila terkucil aghh noooo!”- Komen Netizen

Komen Padu Raf Yaakob 

via Instagram @rafyaakob

Persembahan Nabila Razali sewaktu Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) telah mendapat sokongan moral dari ramai rakan artis antaranya adik kepada penyanyi dan pelakon Dato’ Ahmad Fazley Yaakob iaitu Raf Yaakob atau nama sebenarnya Raden Ahmad Faizal bin Yaakob yang turut memberikan komen padu terhadap netizen yang meny1ndir persembahan Nabila Razali.

“Bukan mudah untuk menjadi penyanyi yang baik. Ada yang dilahirkan dengan bakat dan anugerah. Ada yang perlu berusah bersungguh-sungguh. Ada yang sudah bekerja keras tetapi masih tidak dapat key yang dimahukan.”- Raf Yaakob

 

 

Raf Yaakob turut meminta netizen untuk menghormati mereka yang sudah bekerja keras dan mempunyai keberanian untuk membuat persembahan secara langsung seperti AJL35.

“Point saya di sini adalah Respect. Hormati mereka yang sudah bekerja keras dan mempunyai keberanian untuk membuat persembahan secara langsung seperti AJL35. Kita tak sepatutnya mengutuk. Kita sepatutnya menyokong beliau. Tiada yang sempurna. Faham? Well done Nabila Razali. Mawar dan saya akan sentiasa menyokong anda.” Komen Raf Yaakob Di Instagram

Anugerah Juara Lagu ke-35 (AJL35) ini disiarkan dalam norma baharu yang dihoskan oleh tiga pengacara iaitu Sherry Alhadad, Haziq Husni, dan Awal Ashaari.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: MURAI.MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Persembahan Nabila Razali ‘TerkuclL’, Sekali Ini Reaksi Padu Raf Yaakob Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*