Redha Suami Kahwin Lain, Wanita Cekal Ini Tolong Risik Bakal Madu, Pakaikan Sampin Sebelum Nikah

Memang tak dapat dinafikan, kehidupan berpoligami merupakan satu perkara yang sukar diterima oleh setiap wanita bergelar isteri. Apabila si suami membuat keputusan untuk berkahwin lain, pasti hati si isteri terasa seperti dikh1anati dan tidak lagi disayangi.

Tetapi berbeza pula dengan seorang wanita ini apabila dia kelihatan sangat tabah menghadiri majlis pernikahan suaminya itu.

Menerusi video pendek yang dikongsikan oleh Nur Shalini  (adik isteri pertama) di akaun TikTok menceritakan pengalaman kakaknya yang juga merupakan isteri pertama telah mengizinkan si suami berkahwin lain. Menurut wanita ini, seminggu sebelum akad nikah berlangsung, kakaknya sendiri telah merisik bakal madu buat suami tersayang.

Pada tanggal 16 Mac 2021, si suami telah sah bernikah dengan wanita (isteri kedua) tersebut. Hal ini secara tidak langsung menjadikan kedua-dua wanita ini menjalani kehidupan berpoligami dan berkongsi kasih sayang daripada lelaki yang sama. Berdasarkan video yang dikongsikan, kelihatan isteri pertama turut memakai pakaian sedondon  berwarna kelabu. Wanita ini juga sempat membantu membetulkan sampin suami untuk majlis akad nikah yang dipercayai berlangsung di pejabat agama.

Isteri pertama datang merisik

@nurshalini21

Kakak ku insan terpilih untuk berkongsi kasih sayang💕 ##fyp ##fypシ ##madu ##fypdongggggggg ##fypmalaysia🇲🇾 ##isterisolehah ##poligami ##syukur

♬ original sound – Nurshalini21

Suami selamat bernikah

@nurshalini21

Insan yg terpilih utk berkongsi kasih sayang bersama💕 ##indahnyapoligami ##syukuralhamdulillah

♬ Aku Bidadari Syurgamu – Dato’ Sri Siti Nurhaliza

    

Menjengah ruangan komen si adik, wanita ini memaklumkan kakaknya ikhlas dan reda dengan ketentuan tersebut selain meminta orang ramai mendoakan yang terbaik buat mereka sekeluarga.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TT

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Nurshalini21 via ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Redha Suami Kahwin Lain, Wanita Cekal Ini Tolong Risik Bakal Madu, Pakaikan Sampin Sebelum Nikah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*