Bekas Kekasih Nikah Hari Ini. Ini Yg Berlaku Kepada IG Sajad

JuruIatih kesihatan yang sebelum ini pernah didakwa menjadi kekasih usahawan ksmetik, Nur Sajad selamat mendirikan rmah tangga dengan wanita pilihan hatinya.

Menerusi gambar majlis pernikahan Coach Yin atau nama sebenarnya Mohd Tishrin Mohd Adanan telah dikongsikan beliau di Instagram dan menarik perhatian ramai.

Lengkap mengenakan busana sedondon berwarna putih, isteri Coach Yin dikenali sebagai Yeen Azmin turut berkongsi berita itu di laman Instagramnya hari ini.

Menerusi perkongsian itu, majlis pernikahan pasangan tersebut telah berlangsung di sebuah kawasan di Kota Bharu, Kelantan yang dihadiri oleh ahli keluarga dan kenalan rapat.

Difahamkan kisah pasangan ini mula tular sejak tahun lalu akhirnya selamat bergelar suami isteri.

Menerusi IG juga, difahamkan Yeen Azmin atau nama sebenarnya Azreen Nazmin turut berasal dari Kota Bharu, Kelantan dan bekerja di negeri pantai timur itu.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen gembira dengan berita pernikahan pasangan tersebut dan mereka turut mengucapkan tahniah kepada Coach Yin dan isterinya.

Pada masa sama, netizen turut mendoakan agar rumah tangga yang dibina kekal bahagia.

Selain itu, mereka juga bersyukur kerana Coach Yin akhirnya kembali ke ‘pangkal jalan’ dan memilih wanita ‘tulen’ untuk dijadikan pasangan hidup.

Sebelum ini, Coach Yin ada berkongsi foto Azreen apabila menghadiahkan wanita itu seutas jam tangan.

Malah lelaki itu juga memberi bayangan akan mengahwini Azreen.

Terdahulu pada tahun 2017, Coach Yin menjadi perhatian ramai kerana pernah selepas dikatakan pernah menjadi kekasih kepada Nur Sajad, namun hubungan mereka berakhir sekitar Januari tahun lalu.

Kisah hubungan cinta membabitkan Coach Yin dan Nur Sajad mendapat perhatian ramai sehingga menimbulkan pelbagai kntroversi sepanjang pasangan itu menjalin hbngan.

Dalam pada itu, polis sudah mengenal pasti lokasi persmbunyian usahawan kosmetik, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman atau Nur Sajad yang dikenakan wara.n tngkap kerana tidak hadir sebutan semula kes di mahkamh berhubung isu menghiina Islam.

Terdahulu, media melaporkan Mahkamh Tinggi Syariah Shah Alam mengeluarkan wara.n tngkap terhadap Muhammad Sajjad kerana ggal menghadirkan diri pada sebutan semula kesnya tanpa sebarang sebab pada 23 Februari lalu.

Difahamkan Nur Sajad bersmbunyi sebaik wara.n tngkap dikeluarkan mahkamh.

Ini yang terjadi kepada IG Sajad, ntizen komen tanya pasal perkhwinan Coach Yin

Sementara itu, berdasarkan semakan terbaru di Instagram Sajad, seakan tiada apa yang pelik atau status ditulis Sajad mengenai pernikahan bekas kekasihnya, Coach Yin.

Namun dalam satu entri yang dimuatnaik oleh Sajad yang berkongsi produk beliau, rata-rata warganet datang meninggalkan komen.

Bukan bertanyakan pasal produk, sebaliknya ntizen datang bertanyakan Sajad pasal perkhwinan Coach Yin.

Malah ramai juga yang mempersnda Sajad dengan mengatakan bekas kekasihnya itu sudah berkhwin dengan wanita tulen.

” Coach yin dah kawin. Tak ucap congrats ke?” tanya Mizi.

” Nak tanye tak sedih ke coach yin dah khwin?” komen Nurin.

” Coach yin dh khwin..sajad bila lagi?” tulis Rasyidah.

Sumber:k0smo dan IG Yeentishrin

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! SK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://trendingsangat.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bekas Kekasih Nikah Hari Ini. Ini Yg Berlaku Kepada IG Sajad"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*