“Gorgeous to heII” – Gemar Kngsi Gambar Berb!kini, Netizen Titip Doa Buat Rihana Oksana

Biarpun kontroversi mengenai bekas ratu cantik Moscow, Rihana Oksana Gorbatenko tidak lagi hangat diperkatakan seperti sebelum ini, namun rakyat Malaysia masih lagi mengikuti perkembangannya di laman Instagram.

Tidak Lagi Berkongsi Kapsyen Bahasa Malaysia 

Bagaimanapun, mereka meluahkan rasa kecewa kerana Rihana tidak lagi ‘mesra’ seperti dahulu. Jika sebelum ini, Rihana peka akan pengikutnya dan berkongsi kapysen dalam Bahasa Malaysia namun kini ibu tunggal tersebut lebih gemar menulis di dalam bahasa ibunda nya sahaja.

Semakin S3ksi 

Bukan itu sahaja, Rihana juga kelihatan semakin berani untuk berk0ngsi gambar-gambarnya memakai bik1ni kepada umum selain kembali aktif dalam dunia peragaan.

Dalam pada itu, rata-rata pengikutnya mengharapkan agar Rihana diberikan hidayah dan tidak kurang juga ada yang memberi galakan kerana Rihana gembira dengan kehidupannya terkini.

Sekadar info, nama Rihana mencetvskan k0ntroversi beberapa tahun dahulu selepas dia dikatakan telah berkahwin dengan salah seorang kerabat diraja Malaysia. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Tengku Ismail Leon Petra, 3 tahun. Namun, perkahwinan mereka dikatakan tidak benar sebelum Rihana mend4kwa dia telah pun berp1sah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Murai

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Gorgeous to heII” – Gemar Kngsi Gambar Berb!kini, Netizen Titip Doa Buat Rihana Oksana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*