Lain Macam. Baru Lepas Jumpa Neel0fa Untuk Satu Rancangan, Tlba Tlba Sesuatu Terjadi Dekat Laman UstazDon

KUALA LUMPUR: Nampaknya bau nasi minyak perkahwinan usahawan dan selebriti terkenal negara, Neelofa dengan pasangannya, PU Riz semakin kuat.

Semalam dilaporkan gadis berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu akan melangsungkan majlis akad dalam sebuah majlis tertutup pada Sabtu dan hari ini berita gembira itu itu semakin kencang bertiup.

Menerusi kemaskini di Instagram Story milik juara Dewi Remaja 2009/10 it, atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor dilihat memberi bayangan seolah-olah sudah pun bersiap sedia menghitung hari untuk bergelar isteri kepada PU Riz atau Haris Ismail.

Sementara menerusi video yang dimuat naik lebih kurang dua jam lalu,  didapati jari pengasas syarikat Naelofar Hijab dan Nilofa Group dilihat sudah berinai warna merah.

Inai dijari Neelofa, 32, kelihatan begitu ketara ketika beliau sedang mempro.mosikan produk makanan tambahan, Markaz Tijaari.

Kebiasaannya majlis malam berinai menjadi simbolik kepada bakal mempelai yang mahu mendirikan rumah tangga.

Dalam la.poran pada Rabu, sumber memaklumkan bahawa pasangan berkenaan akan melangsungkan majlis akad di sebuah hotel lima bintang di sekitar lingkaran Kuala Lumpur City Centre (KLCC).

Jelas sumber, segala persiapan sedang dijalankan dan Neelofa turut dikatakan memilih perunding perkahwinan sama yang mengendalikan majlis pernikahan kakaknya, Noor Nabila minggu lalu.

Hubungan Neelofa dan PU Riz sentiasa menjadi sorotan media tempatan sejak beberapa bulan lalu kerana mereka juga tidak terlepas melalui pelbagai ujian dan c.abaran.

Pada hujung Januari lalu, Neelofa ada memberi bayangan bakal mengumumkan tarikh pernikahan mereka, namun, tiada sebarang pengumuman dibuat.

Ustaz Don Beri Nasihat

Alhamdulillah selesai hari ni sh.ooting dengan 2 orang insan hebat yg Allah pilih mereka atas kehebatan mereka, Nabil & Neelofa.

Untuk Nabil Ahmad my brother, saya doakan agar sentiasa dalam peliharaan Allah, dilindungi daripada fi.tnah, selamat daripada b.ala b.encana, dijauhkan daripada tangan-tangan yg tidak bertanggungjawab, sentiasa dalam circle yang diredhai Allah. Credit kepada kumpulan ta.bligh, Sri petaling, maulana2 yg banyak bagi kesan kepada sahabat saya ini. Brother, I love u.

Kredit FB Ustaz Don

Untuk Neelofa , saya doakan untuk hari mendatang, agar disatukan dalam keberkatan, dihimpunkan dengan orang baik, diberi pilihan itu pilihan yg baik, semoga Neelofa menjadi isteri solehah, dan kepada Riz, jaga perhiasan dunia yg baik yg Allah bagi ini.

Kredit : Astro/FBUstazDon via OM

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lain Macam. Baru Lepas Jumpa Neel0fa Untuk Satu Rancangan, Tlba Tlba Sesuatu Terjadi Dekat Laman UstazDon"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*