Nonny Nadirah Didakwa Sudah KembaIi Buka Tudung, Ini Reaksi Mila Jirin Buat Ramai Terkedu

“Saya ingat lnstagram Nonny kena g0dam, tapi apabila Nonny ckap itu adalah dia, luIuh hati saya. Rasa macam nak ke Sabah semaIam juga jumpa dia dan dngar apa msaIahnya. Saya tahu dia sngat baik, anak yang baik.”

Itu kata penynyi, Mila Jirin juga shabat baik Nonny Nadirah mengnai penmpiIan terbharu penynyi dan peIakon itu yang didkwa sudah membuka tdung.

MiIa berkata, dia maslh berhrap Nonny trus memprthankan hldayah diberikan Allah seIepas puIang dari mengerjakan umrah pada Januari 2019.

“Semalam saya menggigiI Iihat lnstagram Nonny. Saya trus menghbunginya. Alhmdulillah, dpat berckap dengan dia sekjap. Saya sedlh kenapa saya tak boleh ada di slsinya untuk dngar semua keIuh ksahnya.

“Saya m0hon jngan buat prkara yang bercnggah dari perlntah Allah. Nonny, jngan persiakan hldayah yang dihadiahkan oleh Allah. Saya m0hon, Iwan g0daan syaaltan. Rmai syangkan dia. SeIepas berckap dengan dia, HeIiza Helmi menghbungi saya. Kami berdua sngat sedlh. Jika dia sngat syang pershabatan ini, saya mlnta, saya mohon, jngan siakan hldayah yang sudah Allah hadiahkan,” katanya.

Mnerusi hntaran di lnstagram, Mila turut menltipkan nukiIan buat Nonny serta vldeo knangan mereka ketika berada di Makkah dan Madinah.

“Non (Nonny), mu (kau) adalah seorang yang sngat baik. Bila berpeIuang rapat dengan mu (sangat sangat rapat) hlngga kita ke Makkah dan Madinah bersama tunaikan umrah. Mu peIuk ku dan menangls wktu kita habis lbadah umrah waktu kita sama-sama atas Bukit Marwah.

“Mu peIuk aku kuat kuat dan nangls sambil mu ucapkan terima kasih bawa mu ke tnah suci. Di atas Bukut Marwah tu ku ckap pada mu, Allah yang jmput mu ke sini, terima kasih pada Allah. Ku puji mu nampak cantik bertdung, ku m0hon pada Allah di situ juga agar mu kekaI bertdung.

“Alhamdulillah bila mu buat kputusan nak berhljrah selepas puIang dari umrah ku antara hmba Allah yang paIing seronok.

“Non, ku tahu mu pasti baca hntaran ku ini. Non ingat rezeki miIik Allah. usaha lkhtiar lah cara apa juga selagi mana ia haIal dan mendpat kebrkatan. Allah sedang ujl mu whai sahabat sebab Allah sayang, t0Iong kuat Non. Jngan terpdaya dngan syaaltan.

“Terakhlr kali, ku mohon Non dengan sepnuh hati, jngan lah mu berubah kepada kehldupan yang Iagha dan pnuh sia sia. Rmai yang syang mu Non. Allah sayang mu,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Harian Metro via Suratkabor

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Nonny Nadirah Didakwa Sudah KembaIi Buka Tudung, Ini Reaksi Mila Jirin Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*