Ustaz Abv Syafiq Akan Meny4man Neel0fa Atas Fitn4h Yg Dilakukan Sebelum Ini Jika Tiada Prmohonan Maaf Dalam Masa 24 Jam

Belum lagi reda dgn isu2 dari seblum perkahwinan dan juga selepas perkahwinan Neelofa, kini muncul lagi satu isu lain. Dimana Ustaz Abu Syafiq mend4kwa Neelofa telah menfitn4hnya.

Mengikut kepada penceramah bebas itu, Ustaz Abu Syafiq dia sed1h dgn apa yg ditulis dari Neelofa kepada dirinya itu melalui DM instagramnya. Ustaz Abu Syafiq memuat naik satu gambar tangkapan skrin di laman instagramnya menunjukkan ada berlaku perbualan diantara mereka melalui DM IG nya itu.

“Dia ada send mesej pada saya melalui Instagram. Saya sedih jek baca beberapa hantaran beliau tentang saya. Saya tak balas sebab ketika itu saya amat sedih. Tak sangka Neelofa seorang artis yang baik menulis macam tu pasal saya. Lebih sedih hati saya kerana dia ‘publish’kan kepada umum. Saya hanya balas tulisan beliau terhadap diri saya tersebut dengan mendoakan kebaikan buat dirinya di akhirat dan dunia serta nasihat.

Antara yang akhir saya balas setelah beliau memfitn4h saya adalah maksud dari ungkapan pepatah Arab: “Kama Tadiinu Tudaan”.

Apa maksudnya yerk? Tanyalah para ustaz. Mereka pasti akan tolong terjemahkan dan syarahkan. Saya tak pernah follow IG beliau pun dan sebelum dia mesej dan ‘publish’kan pasal saya, saya tak tahu pun dia ada IG kerana saya jarang ikut semua artis kecuali selepas dia mesej saya baru saya perasan. Dah lama baru saya balas.”

Namun, Ustaz Abu Syafiq telah menutup ruangan komen di instagramnya mungkin kerana khuatir bakal dibanjiri oleh komen2 netizen.

Juga turut memuat naik satu video di laman instagramnya yang ditujukan khas buat Neelofa atas fitnah yg didakwa itu dan meminta Neelofa untuk membuat permohonan maaf secara terbuka kepadanya. Namun Ustaz Abu tidak mahu berkongsi tentang isi kandungan perbualan dan fitnah yg telah dilakukan oleh Neelofa itu.

Juga memberi masa selama 24 Jam kepada Neelofa untuk bertindak, dan tambahnya lagi Ustaz Abu Syafiq akan menyaman Neelofa sekiranya tiada apa2 respond dari pihaknya itu.

Ujarnya lagi, Neelofa juga telah mem ‘blocked’ instagram Ustaz Abu Syafiq.

Namun sampai sekarang masih tiada kenyataan yg dikeluarkan dari Neelofa sendiri berkenaan tudvhan ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Malaysia

Sumber : http://tambahkeju.com/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ustaz Abv Syafiq Akan Meny4man Neel0fa Atas Fitn4h Yg Dilakukan Sebelum Ini Jika Tiada Prmohonan Maaf Dalam Masa 24 Jam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*