Derlta k4nser 0tak, doktor beritahu bay! berusia 4 bulan ini hanya tempoh enam bulan lagi untuk hidup, semoga ada keajaiban untuknya

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Begitulah perumpamaan yang boleh menggambarkan keper1tan yang ditanggung oleh pasangan ini dalam menerima hakikat yang telah ditentukan oleh Allah.

Ammar, anak yang berusia empat bulan, dilahirkan sihat dan comel rupanya hanya berbaki hayat enam bulan sahaja dari sekarang. Hati ibu ayah mana yang tidak remuk setelah ditimpa dengan ujian yang sangat berat ini.

Belum h1lang rasa sed1h dan terkejvt ketika Amar disahkan menghadapi Maglinant Rabdhoid T.umor lima hari lalu, kini doktor pula memberitahu Ammar mempunyai satu lagi k4nser iaitu tvmor 0tak setelah melakukan ujian CT Scan pada Khamis.

Menerusi perkongsian oleh Puan Fakhira Aqila, dua k4nser yang dih1dapi oleh anak kesayangannya itu tidak berkait antara satu sama lain tetapi takdir Allah kebetulan terjadi pada waktu yang sama.

Lebih meluluhkan hati, tiada r4watan pervbatan yang boleh dilakukan untuk m3rawat Ammar dan doktor menasihatkan supaya Ammar dibawa pulang ke rumah bersama keluarga. Mereka hanya mempunyai masa enam bulan sahaja lagi untuk meluangkan masa dan mencipta kenangan bersama Ammar.

Suami menang1s sepenuh hati bila kami mengetahui berita ini..

Dengan doa kami seluruh rakyat Malaysia, semoga ada keaja1ban untuk Ammar, membesarlah dengan sihat dan diangkat segala kesak1tannya. Semoga ibu ayah Ammar diberikan ketabahan setingginya dalam ujian yang maha hebat ini.

Bagi sesiapa yang ingin menyalurkan bantuan untuk meringankan beban mereka sekeluarga, boleh berbuat demikian menerusi akaun 114209635409 (Maybank – Fakhira Aqila).

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih .

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Instagram ieraaqila

via https://www.two.e-kesah.com/2021/04/05/derita-knser-otak-doktor-beritahu-bayi-berusia-4-bulan-ini-hanya-tempoh-enam-bulan-lagi-untuk-hidup-semoga-ada-kejaiban/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Derlta k4nser 0tak, doktor beritahu bay! berusia 4 bulan ini hanya tempoh enam bulan lagi untuk hidup, semoga ada keajaiban untuknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*