Cantiknya! Hannah Delisha Kngsi Foto Keluarga Sebelah Bapa Jadi Buah Mulut Netizen

Walaupun diawal tahun 2021, Hannah telah mengejvtkan ramai peminatnya dengan mengakui sudah berkahwin dengan seorang pelakon kelahiran Singapura, popularitinya masih lagi meningkat dan sama sekali tidak menurunkan ‘sahamnya’ sebagai seorang pelakon.

Namun begitu, pelakon berusia 25 tahun ini dilihat agak tertutup jika ditanya berkenaan kisah peribadinya sehinggakan kisah percintaan dengan suami yang dikenali hampir 5 tahun tidak dapat dihidu oleh para peminat.

Pemilik nama Hannah Adlina Blackburne Birch ini juga tidak pernah memperlihatkan siapa keluarganya sehingga isu ‘ibu tak restu’ dengan perkahwinannya tempoh hari tular.

Repost story IG bapa

Dalam pada itu, bapanya yang merupakan warganegara England juga jarang dis0rot media. Cuma nama penuhnya sahaja diketahui iaitu Peter Blackburne Birch.

Namun, menerusi Instagram Hannah, dia telah memuat naik satu story IG dengan memperlihatkan ahli keluarga sebelah bapanya yang sedang berkumpul.

Keluarga ‘omputih’ berkumpul

Menerusi perkongsian IG story milik bapanya yang menggunakan akaun Delishadad itu, nama Hannah juga disertakan dengan gambar selfie dari keluarganya di England.

Mereka memaklumkan baru selesai makan bersama dan menikamti sekali hidangan yang dimasak oleh salah seorang dari ahli keluarga.

Perkongsian tersebut pastinya membuatkan ramai pihak teruja kerana tidak menyangka bahawa Hannah Delisha merupakan selebriti berdarah campuran.

Patutla Hannah cantik macam anak patung! ‘Family’ dia memang ‘mat salleh’ England rupanya!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: Hannah Delisha

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cantiknya! Hannah Delisha Kngsi Foto Keluarga Sebelah Bapa Jadi Buah Mulut Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*