Baru Je Beberapa Minggu Kahwin, Keadaan Boleh Dikatakan Tegang, Neelofa Dedah Apa Yg Berlaku Disebalik Kontroversi Ini

Baru sahaja mendirikan rumah tangga namun satu demi satu kontroversi terpalit, bagaimanapun selebriti popular Noor Neelofa berkata ia tidak menggoyahkan hubungannya dengan suami, PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail.

Menurut Neelofa, dia dan suami banyak berbincang mengenai jalan penyelesaian yang perlu dilakukan setiap kali berdepan masalah,

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

“Alhamdulillah, baru saja beberapa minggu berkahwin, walaupun keadaan boleh dikatakan tegang, namun ia tidak memberi kesan kepada kebahagiaan kami.

“Kami adalah satu pasukan dan selalu berbincang mengenai apa yang patut dan tidak dilakukan. Untuk bahagian itu, Alhamdulillah,” katanya kepada Harian Metro.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Dalam pada itu, Neelofa enggan mengulas lanjut mengenai dakw4an dia dan suami mel4nggar prosedur operasi standard (SOP) pada majlis perkahwinan dan merentas negeri ke Langkawi baru-baru ini.

“Saya tak nak komen banyak. Suami pesan, janganlah panjang-panjangkan. Dia pun tak ada dengan saya sebab bapa saudaranya meningg4l dunia semalam (kemarin),” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Beberapa Minggu Kahwin, Keadaan Boleh Dikatakan Tegang, Neelofa Dedah Apa Yg Berlaku Disebalik Kontroversi Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*