Mira Filzah Sed1h Tak Dapat Sahur, Buka Puasa Hari-Hari Dengan Suami

Pertama kali menyambut Ramadan sebagai isteri, pelakon Mira Filzah melu4hkan rasa gembira dan truja untuk menyediakan juadah sahur dan berbuka buat suaminya, Wan Emir Astar.

Bagaimanapun, Ramadan kali ini ag4k s3dih dimana Mira berkata dia tidak berkesemp4tan bersahur dan berbuka bersama suami dan keluarga kerana sibvk dengan urusan kerja.

“Tahun pertama berpuasa sebagai seorang isteri. Sebelum kahwin dah fikir macam-macam nak buat. Tengok tengok, jadual ‘shooting’ dah anjak masuk sampai akhir puasa.

“Mungkin tahun ni boleh kira berapa kali je dapat sahur dan berbuka bersama Emir, Mak, Abah dan keluarga lain, Atuk dengan Opah lagi lah. Tak dapat balik kampung,” tulisnya.

Meskipun terpaks4 berk0rban tidak dapat bersama dengan insan tersayang, namvn Mira akvr dengan t4nggungjawab serta menyif4tkan kerja juga adalah satu ibadah.

Menerusi perkongsian di Instagram itu, Mira sempat memoh0n m4af kepada suaminya serta mengucapkan terima kasih kerana memahami kerjayanya.

“Tak apa lah, kerja pun satu t4nggungjawab dan ibadah dengan niat yang betul. S0rry sayang I. Terima kasih sebab memahami. Semoga ibadah puasa kita diterima Allah,” tulisnya.

Mira mendirikan rumah tangga dengan Wan Emir Astar pada 3 September 2020 di Bukit Kiara, Kuala Lumpur.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Mira Filzah Sed1h Tak Dapat Sahur, Buka Puasa Hari-Hari Dengan Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*