Guna Gambar Bekas Suami Di Family Tree Anak, Rita Rudaini Ditudvh Masih Belum ‘Move On’

Umum mengetahui bahawa pelakon terkenal Rita Rudaini merupakan seorang ibu tunggal yang kini membesarkan dua orang cahaya mata bersamanya.

Terbaharu, Rita berkongsi perkembangan anaknya di laman Instagram, iaitu Airit Rayyan Rizqin di mana Rayyan diberi homework oleh gurunya untuk melakukan carta keluarga ataupun family tree berserta gambar.

Nampaknya perkara itu mungkin akan jadi sedikit janggal kerana Rita dan bekas suaminya yang juga pemain bola sepak terkenal, Aidil Zafuan Abdul Razak sudah lama bercer4i dan perhubungan mereka tidak berada dalam keadaan yang baik.

Namun Rita sebagai ibu nampaknya bersikap profesional dengan meletakkan gambar bekas suaminya itu di dalam carta keluarga berkenaan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RITARUDAINI® (@ritrud727)

Menulis di ruangan kapsyen :

“Family tree lagi …mommy sebenaqnya nak print pic Hyun Bin ganti tempat daddy..tp mommy takvt ticer adik pengsan pulak 🤣”

Perkara itu turut mendapat perhatian ramai warganet yang turut memberikan pendapat mereka, malah ada yang merasakan Rita berhak mendapat lelaki yang lebih baik.

Dalam kebanyakan komen yang diterima, ada juga yang mempers0alkan tind4kan Rita yang dianggap seolah-olah masih tidak boleh ‘move on’ dan tergil4-gil4kan bekas suami, namun ramai yang menyokong beliau kerana pada pendapat mereka, bekas suami pelakon berkenaan tetap ayah kandung yang sah, jadi tidak salah untuk Rita meletakkan gambar beliau di carta keluarga tersebut.

Bagi mereka yang pernah mengalami pencer4ian atau ibu bapa berpis4h, pasti tahu betapa perit untuk lalui perkara-perkara seperti ini.

Semoga anda semua diberi kekuatan dan diberi kebahagiaan dunia dan akh1rat nanti.

 

Sumber : Instagram Rita Rudaini

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hotfm

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Guna Gambar Bekas Suami Di Family Tree Anak, Rita Rudaini Ditudvh Masih Belum ‘Move On’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*