[VlDEO] Makan Nasi Berlauk Garam, Ramai Tersntuh Lihat Santapan Berbuka PengawaI Keselamatan Ini

Di saat orang lain sedang sedap menikmati pelbagai juadah di rumah ditambah pula dengan pelbagai lauk-pauk yang dihidangkan namun, tidak bagi seorang lelaki ini yang hanya makan nasi dengan ‘penambah perasa’.

Hanya 1 lauk sahaja

Menerusi perk0ngsian satu video seorang lelaki dikenali sebagai Rast_96 di laman TikT0k, tampil berkongsi menu ‘istimewanya’ bagi mengisi perut yang Iapar. Apa yang paling menyed1hkan, apabila dia hanya makan nasi kosong ditambah air ‘putih’ dan garam. Sed1hnya!

Walau bagaimanapun, menerusi ruangan k0men terdapat net1zen yang mendkwa perk0ngsian lelaki itu hanya semata-mata demi kndungan yang ingin tuIar. Namun, lelaki yang berkhidmat sebagai pengawal keselamatan di Sungai Buloh, menjelaskan makanan yang dimakan olehnya adalah betul.

“Ya betul, sini ada makanan semua, tapi saya tak ambil tkut orang m4rah.”

Menerusi satu video yang lain, lelaki ini turut berk0ngsi menu yang sama cuma ditambah ikan kering bagi santapan untuk sahur.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen turut bersmpati dengan nasib lelaki ini dan mendoakan dia supaya dimurahkan rezeki.

VlDEO:

Kredit: OB

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https://justbdallnews.com/2021/04/14/vldeo-makan/?fbclid=IwAR3PfOXaEQ_sbDsMIAyxqbxWkMrEjkeggvDvRCM_oP0DFl-A8IyedfMhn_U

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VlDEO] Makan Nasi Berlauk Garam, Ramai Tersntuh Lihat Santapan Berbuka PengawaI Keselamatan Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*