Demi Kasih Dan Sayang,Ini Yang lsteri AIong Eyzendy Berkorban Untuk Suami Tercinta Buat Ramai Terkejvt

Sebelum ini, pelakon yang banyak membintangi filem-filem box-office, Along Eyzendy, 42 pernah mengjutkan ramai apabila mengakui mengh1dap penykit buah p1nggang kr0nik.

Hal tersebut disuarakan olehnya dan sudah pasti ia menjadi saIah satu sebab mengapa pelakon berbakat itu agak menyep1 dari dunia hiburan.

Isteri de.rma sebelah buah plnggang.

Dalam satu perkongsiannya di Facebook semalam, pemilik nama Mohd Eyzendy bin Mohd Aziz telah berada di Hspital Selayang sejak lima hari yang lalu bagi menjalani pembe.dahan menerima buah plnggang baru yang did3rmakan oleh isterinya sendiri.

Isteri nampak tenang dan kuat.

Along memaklumkan bahawa pada pagi ini dia dan isteri akan masuk ke dalam bilik pemb3dahan bagi menjalani pemlndahan buah plnggang.

Pelakon itu mengakui bahawa isterinya seorang yang kuat apabila terlihat sangat tenang dan menasihatkannya supaya bertawakal kepada Allah.

Rasa bersyukur punya isteri yang sanggup berk0rban.

Dikesempatan ini, Along menzahirkan rasa syukur yang tak terhingga apabila dikurniakan seorang isteri yang sangat setia dan sanggup berk0rban demi kehidupannya kerana pembe.dahan yang berlaku adalah melibatkan nywanya juga.

Di akhir perkogsian itu, dia berharap orang ramai dapat mend0akan kesejahteraan dan keselamatan mereka berdua dalam mengh.adapi ujlan ini.

Perkongsian daripada Along Eyzendy telah mendapat perhatian warganet. Rata-rata mendoakan agar pelakon ini dan pasangannya dipermudahkan urusan dan pembe.dahan tersebut berjalan dengan lancar.

Semoga AIong Eyzendy dan isteri segera sihat dan kembali dapat bekerja seperti biasa.

Sumber: Eyzendy Aziz

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://dbongkar.com/2021/04/15/isteri-along/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Demi Kasih Dan Sayang,Ini Yang lsteri AIong Eyzendy Berkorban Untuk Suami Tercinta Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*