“Tengah Malam Si Khinzlr Ni Terbang” Nak Tunjuk Hero Depan Anak, Akhirnya Shaheizy Sam Tew4s

Apabila bercakap mengenai lipas terbang ni, rasanya setiap daripada kita mesti ada pengalaman pahit dengan lipas kan? Ada yang pernah lipas masuk seluar, hinggap di tangan dan berjalan di atas badan masa tidur dan macam-macam lagi. Baru-baru ini, pelakon tanah air terkenal Shaheizy Sam dan anaknya, Syeriv berhadapan det1k cem4s apabila cuba memat1kan lipas terbang dengan menggunakan spray lipas. Kelakar tau gelagat dua beranak ni, terutamanya Sam yang acah gah depan anak tapi sebenarnya ‘segan’ dengan lipas katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shaheizy Sam Samad (@shaheizy_sam)

Lebih menghiburkan lagi apabila Sam yang pernah memegang watak polis menunjukkan dirinya yang sebenar apabila berhadapan dengan lipas terbang. Alamak, dah hilang ‘macho’ la macam ni sebab dah terkantoi Sam takut lipas. Hiks! Namun begitu, akibat terkejut apabila lipas itu terbang ke arahnya, Sam secara tak sengaja menekan spray itu sehingga terkena anaknya. Aduhai, tak memasal anak yang di spray..

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada pengikut Sam berkata insiden tersebut tak menghiburkan malah mengundang kerisauan mereka kepada keadaan Syeriv yang terkena tempias spray lipas terbang tersebut. Seperti yang kita tahu spray mengandungi racvn yang boleh menyebabkan jangk1tan dan amat bah4ya. Kalau dah terkejut kadang kala aksi spontan sebegitu yang akan terjadi.

Apa-apa pun semoga si comel Syeriv itu dalam keadaan baik-baik saja. Fuhh.. Kalau lipas yang tak terbang pun geli, ini kan pula lipas terbang. Haa..cuba cerita apa pengalaman paling pahit anda dengan lipas?

Sumber: Instagram Shaheizy Sam

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Hot FM

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tengah Malam Si Khinzlr Ni Terbang” Nak Tunjuk Hero Depan Anak, Akhirnya Shaheizy Sam Tew4s"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*