“5 Kali Pr3gnant Anak Dia” Tak Sangka, Syatilla Melvin Sukakan Shaheizy Sam Sejak Usia 18 Tahun

Kata orang cinta itu buta dan tak mengira usia, mungkin disebabkan usaha keras demi memperjuangkan cinta sejati membuatkan pelakon Syatilla Melvin kini berjaya mendapatkan cinta hatinya semenjak berusia 18 tahun lagi.

Tidak disangka-sangka, Syatilla atau lebih mesra dengan panggilan Tilla telah memb0corkan rahsia tentang detik-detik percintaan antara dirinya bersama dengan suami yang juga pelakon iaitu Shaheizy Sam.

Menurut Tilla, beliau sudah mula jatuh cinta kepada Sam semenjak berusia 18 tahun yang mana ketika itu filem Adnan Semp1t sedang hangat ditayangkan di panggung wayang.

“Dulu masa aku pi tengok movie Adnan Sempit 1, keluar panggung terus in love dengan character Adnan. Masa tu umoq 18tahun. Tak lama lepas tu, Adnan jadi boyfriend aku, lepas tu lani jadi laki aku.”

Dalam masa yang sama, melalui caption pada video miming yang dilakukan oleh Tilla itu turut mengatakan bahawa jika kita mahu mendapatkan sesuatu dalam hidup, kita perlu bekerja keras untuk mendapatkannya.

Disebabkan itu beliau telah berusaha keras untuk mendapatkan hati Sam dan buktinya kini mereka telah memiliki dua cahaya mata yang sangat comel!

“Mcm Tilla, kalau aku nak sesuatu aku kerja atau buat sampai dapat! Bukan harap doa semata tanpa usaha okay!”

Maksudnya sepanjang perkahwinan mereka selama lima tahun ini, Tilla pernah mengalami kegvguran sebanyak tiga kali.

Untuk maklumat, pada 9 Mac lalu Tilla telah kongsikan kisah kegugvran yang dialami olehnya dan diharapkan Tilla serta Sam dapat menerima ujian ini dengan hati yang terbuka.

Semoga selepas ini akan ada lagi rezeki buat mereka berdua.

 

Sumber foto dan video: Instagram Syatilla Melvin

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hotfm

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“5 Kali Pr3gnant Anak Dia” Tak Sangka, Syatilla Melvin Sukakan Shaheizy Sam Sejak Usia 18 Tahun"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*