[VIDEO] Wan Maimunah Nangis Tak Dpt Jumpa Anak Raya Ini, Panggilan Video Pun Jarang Sebab Line Tervk

Wan Maimunah, pelakon veteran yang memang tidak asing lagi dan sering digelar sebagai ratu air mata. Ini adalah kerana watak2 yang sering dibawa olehnya sangatlah mendalam dan buat penonton tersentuh. Tidak kurang juga apabila membawa watak jahat sehinggakan membuat penonton benci kepadanya.

Sekali lagi Wan Maimunah atau lebih mesra bahasakan dirinya ibu, mencuri perhatian netizen ketika majlis berbuka puasa bersama artis2 veteran. Menerusi satu video yg dimuat naik di Tiktok menunjukkan pelakon tersebut mengalirkan air mata ketika sesi temu bual bersama wartawan tv3.

Dalam pada itu, Ibu mengambil kesempatan memberi ucapan raya ditujukan buat anak-anak nya yg tinggal jauh darinya. Mula sebak apabila turut menyatakan tidak dapat membuat panggilan video kerana talian di rumahnya agak teruk.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sebak dgn sesi temubual ibu itu.

VIDEO :

Berikut ula reaksi netizan yang turut bersimpatu dan sayu mendengar keluhan

P0LIS UMUMKAN HARI APA YANG BOLEH RENTAS NEGERI DAN HARI APA YANG TIDAK BOLEH

Dalam perkembangan lain, P00lis Diraja Malaysia malam ini men gesahkan per gerakan ren tas negeri yang diluluskan hanya dibenarkan pada hari Isnin hingga Khamis sahaja.

Tim balan Ketua P0lis Negara, Datuk Seri Ac ryl Sa ni Abdullah Sani, berkata ia sebahagian langkah mengetatkan pergerakan rentas negeri berikutan peningkatan kes baharu C0VID-19 di negara ini.

“Perge rakan rentas negeri hanya dibenarkan bagi tujuan pekerjaan, kec33masan dan k3matiann (hanya melibatkan ahli keluarga terdekat iaitu ibu bapa, anak dan adik-beradik sahaja), perubatan, pendidikan serta pasangan jarak jauh.

“Sekiranya permohonan pergerakan diluluskan, ia hanya dibenarkan pada Isnin hingga Khamis sahaja, manakala pergerakan pada hujung minggu iaitu Jumaat hingga Ahad tidak akan diluluskan.

“(Bagaimanapun) ini tidak termasuk bagi urusan k33cemasan, k3m44tian dan pasangan jarak jauh,” katanya dalam satu kenyataan pada malam Isnin.

Pergerakan rentas negeri hanya dibenarkan bagi tujuan pekerjaan, kec33masan dan kem44tian yang hanya melibatkan ahli keluarga terdekat (iaitu ibu bapa, anak dan adik-beradik sahaja), perubatan, pendidikan serta pasangan jarak jauh.

Mengulas lanjut, beliau berkata, pergerakan rentas ne geri bagi tujuan sosial seperti menghadiri kenduri perkahwinan atau apa-apa majlis atau jamuan adalah dilarang.

Katanya, ia akan ber kuat kuasa sehingga selepas Aidilfitri dan mana-mana pihak yang ingkar akan dikenakan tindakan tegas.Mengenai ketidak patuhan prosedur operasi standard (SOP) di bazar Ramadan dan pasar malam, Acryl Sani berkata, semua ketua p0liss daerah dan pas ukan pema ntau pematuhan SOP akan digerakkan ke semua lokasi berkenaan.

“Sekiranya didapati SOP tidak di patuhi, PDRM akan men gemukakan saranan kepada pihak berkuasa tempatan agar aktiviti perniagaan di kaw asan itu dihentikan,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Media Kita, astoro awani

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Wan Maimunah Nangis Tak Dpt Jumpa Anak Raya Ini, Panggilan Video Pun Jarang Sebab Line Tervk"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*