[VIDEO] Ayah Sngka Anak Ada Dirumah, Rupanya Hnya Mlmpi, PerbuaIan Dgn Anaknya Undg Sbak.

Sudah setahun lebih negara diIanda wbak C0vld-19, lsu rntas negeri merupakan saIah satu topik yang menjadi bualan hngat tatkala sambutan Hari Raya Aidilfitri bakal menjelang tldak lama lagi.

Di Tikt0k, viraI sebuah video call pendek di antara ayah dan anak dek kerana terplsah disebabkan wbak yang sedang meIanda. Dalam video tersebut, wrga emas itu kelihatan sangat sbak selepas menceritakan tentang mlmpi kepulangan anak perempuannya.

Ayah mimpi adik balik

Video:

Menerusi video tersebut, difahamkan si ayah ini telah mlmpi anaknya pulang ke rumah. Lebih menyedlhkan, si ayah ini turut keluar mencari kelibat anaknya setelah mendengar sayup-sayup suara gadis tersebut.

Melihat raut wajah ayah yang sedlh itu, Nonie terus meminta m4af kerana tldak dapat pulang ke kampung disebabkan situasi pndemik yang sedang berlaku. Meskipun sbak, si ayah ini terpksa akur dan setia menunggu kepulangan anaknya nanti.

M0hon pulang.

Rata-rata netizen sbak dan tersntuh melihat video anak beranak itu. Malah, ada juga yang memberi nasihat supaya Nonie terus berusaha untuk meminta budi bicara merntas negeri daripada pihak berkuasa.

Sumber: Nonie, ob

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://dbongkar.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Ayah Sngka Anak Ada Dirumah, Rupanya Hnya Mlmpi, PerbuaIan Dgn Anaknya Undg Sbak."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*