“Did4kwa Sudah Menjadi Isteri VVIP” – Akhirnya Nora Buka Mulut Mengenai Hubungan Dengan Annuar Musa

Selama 4 tahun  bergelar ibu tunggal selepas kem4tian suaminya, Johan Nawawi, inilah kali pertama Murai MY mendengar Datuk Nora Ariffin dikaitkan dengan gos1p percintaan. Agak mengejutkan apabila Nora di d4kwa sudah menjadi isteri kepada Menteri Wilayah Persekutuan, Tan Sri Annuar Musa. Biar Betul?

Isu tersebut tular di media sosial sehingga memaksa anak sulung Nora, Mohamad Syakir Iman menafikan berita itu. Sementara itu, Nora membuat pengakuan kepada BH Online mengenai hubungannya Menteri tersebut.

“Memang saya mengenali beliau (Annuar) dan kenamaan lain. Tetapi, selalunya atas urusan kerja. Sebagai penyanyi, adalah perkara biasa untuk saya bertemu dengan pelbagai golongan. Setakat itu sahajalah,”- katanya kepada BH Online.

Foto: IG Nora Ariffin

Mengakui kini hidup sendiri, Nora berkata, sekiranya dia sudah berkahwin dengan VVIP, mungkin dirinya tidak sibuk seperti sekarang untuk menjana pendapatan.

“Selain sibuk dengan kerjaya seni, saya mempromosikan pelbagai produk dalam akaun Instagram (IG). Kalau betul saya berkahwin dengan VVIP, tak perlulah saya nak susah payah buat semua kerja itu,” tambahnya lagi.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Did4kwa Sudah Menjadi Isteri VVIP” – Akhirnya Nora Buka Mulut Mengenai Hubungan Dengan Annuar Musa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*