Baru Je Ngaku Kena Cer4i Melalui Whatsapp, Fiza HaIim Dedah Apa Sbenarnya Hbungan Dia Dgn Saiful Apek

KembaIi bergeIar jnda selepas perkahwinan ketiganya bersama seorang juruterbang turut gagal, bkas anggota kumpulan Elite, Fiza Halim, 43, tidak menolak wujud pandangan se-rong pelbagai pihak terhadap dirinya.

Fiza berkata, status tersebut masih begitu tabu dalam kalangan masyarakat dan apalagi, dirinya pula sudah tiga kali akur ditakdirkan menjnda.

” Saya sedar bila sudah tiga kali jadi jnda ini, pasti ada yang akan memandang se-rong.

” Namun saya hanya manusia biasa, yang tak lepas diuji. Saya tak hidup dek puji, tak m4ti dek kej1,” katanya.

Fiza berkata demikian semasa mengulas desas-desus sebelum ini yang mendkwa dirinya sudah tidak lagi bergelar isteri kepada duda beranak dua, Aizat Al-Jefri.

Selain itu, sedar bahawa ramai tertanya-tanya mengenai kesahihan perkara tersebut, Fiza mengaku dia terpaksa berdiam diri terlebih dahulu dan mengambil masa untuk mende.dahkan hal itu kepada umum.

” Ketahuilah, bahawa ia bukan sesuatu yang mudah. Hanya saat ini saya ada kekuatan untuk mendedahkan status diri.

” Ya, Kami bercrai taI4k satu dan berstatus solo sejak 22 Julai tahun lalu. Saya dicraikannya menerusi aplikasi WhatsApp.

” Tetapi maaf, saya tak dapat nak kongsikan apa punca atau sebab kenapa kami berpisah.

” Biarlah saya simpan dan tnggung sendiri sebab tak mahu membuka aiib sesiapa,”katanya.

Dalam pada itu, Fiza bersyukur kerana bkas suami pertamanya, Ahmed Farriq Zainul Abidin tidak lepas memberi sokongan terutama dalam menjaga dua anak mereka, Ferra Aryana, 13, dan Feeya Adyrra, 12.

” Kedua-dua anak kami tinggal bersamanya. Tak apalah, rasanya lebih terjamin hidup anak-anak dengan bkas suami.

” Farriq pun adalah sesekali mengambil berat dan bertanya keadaan saya. Itu saja,” katanya.

Fiza bernikah dengan suami ketiganya Aizat sekitar Disember 2016 dan menerusi perkahwinan tersebut, pasangan ini dikurniakan cahaya mata Baby Aleena yang kini berusia hampir tiga tahun.

Sebelum Aizat, Fiza pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi program Akademi Fantasia, Adam, pada September 2013 tetapi perkahwinan kedua juga tidak bertahan lama.

Empat tahun sebelum itu, Fiza merupakan isteri kepada Fariq sebelum sama-sama membuat keputusan untuk berp1sah pada 4 November 2010

Sementara itu, Fiza menjawab gosip konon berkahwin dengan pelawak, Saiful Apek gara-gara ters3bar foto mesra mereka yang dikongsi Fiza di Instagram (IG).

” Tidak ada istilah saya menjadi isteri keduanya. Kami hanya bertemu di sebuah program ‘game show’. Foto yang tular itu dirakamkan isterinya sendiri.

” Kami sama-sama ketawa apabila mendapat tahu gosip bertebaran,” katanya..

Dalam pada itu menerusi satu hantaran di Instaram, Fiza turut berkongsi keratan berita berkenaan percraiannya itu.

Fiza turut berharap segala segala persoalan yang menjadi teka-teki oleh peminatnya terjawab.

” Moga terjawab dan terungkai segala persoalan selama ini. Harap tiada lg f1tnah dan hin4an di luar sana kpd saya.

” Saya hanya manusia biasa yg tak lepas dr dugaan dan cubaan hidup ini.. Ini bahagian saya. Saya terima segala ketentuan dan takdir yg sudah tertulis utk sy.

” Hanya redha dan pasrah yg dpt saya ucapkan. Harap jangan di h1na saya lg.. Doakan yang baik-baik utk saya dan anak2.. Love u all,” tulis Fiza

Sumber: Berita Harian

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://limauais.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Ngaku Kena Cer4i Melalui Whatsapp, Fiza HaIim Dedah Apa Sbenarnya Hbungan Dia Dgn Saiful Apek"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*