[Video] Suami Menangls Isteri Menlnggl Kerana C0vld, Netizen Turut Bergenang Air Mata

Baru-baru ini tular video di media sosial rakaman panggilan telefon dipercayai dengan seorang lelaki yang kehilangan isteri akibat C.ovid-19 mengundang sebak dikalangan netizen.

Video perbualan yang dimuat naik oleh seorang pengguna bernama Nur Adah itu kedengaran seorang petugas kesihatan memaklumkan kepada seorang lelaki bahawa isterinya sudah meningg.al dunia.

Sebaik sahaja dimaklumkan tentang isterinya, lelaki berkenaan terus men.angis, malah suara anak-anaknya kedengaran turut sama men.angis.

Menerusi panggilan itu, si suami dengan nada sayu meminta kebenaran pihak hospital untuk berjumpa dengan arwa.h isterinya buat kali terakhir bersama tiga orang anak mereka.

Bagaimanapun, pihak hospital meminta si suami untuk hadir ke bilik m.ayat bagi proses pengengecaman m.ayat.

VIDEO :

Video tular itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang sebak dan turut sama menangis, serta mengucapkan takziah buat keluarga itu.

Tidak kurang juga, ada yang mengingatkan bahawa C.ovid-19 bukan perkara main-main apatah lagi ramai yang bising apabila tidak dapat rentas negeri untuk pulang ke kampung di saat-saat genting ini.

SUMBER: Kosmo! via gulapop

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] Suami Menangls Isteri Menlnggl Kerana C0vld, Netizen Turut Bergenang Air Mata"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*