“Kembar Sayang” – Lucinta Luna Ded4h H4miI Anak Kembar

 

Nama selebriti Indonesia sensasi Lucinta Luna kembali mencetuskan kontroversi sejak beberapa minggu yang lalu apabila Lucinta yang juga merupakan seorang tr4nsgender mend4kwa dirinya kini hamiI.

Beri Nama Fattah Dan Fatimah

Dalam pada itu,ketika ramai yang tertanya mengenai jantina anaknya yang bakal lahir, Lucinta atau nama sebenarnya Muhammad Fatah memberi bayangan bahawa di saat ini dia sedang menghamiIkan sepasang bayi kembar.

“@iyainiariq_kembar sayang,” jawab Lucinta

Malah menerusi beberapa hantaran terbaharu nya, Lucinta turut ‘menggelarkan’ bayi di dalam kandungannya sebagai Fattah dan Fatimah selain berseloroh mahu menjadi besan kepada pasangan selebriti media sosial terkenal, Aurel Hermansyah dan Atta Halilintar.

Terdahulu, seorang doktor yang dikenali sebagai Arifandi Sanjaya menjelaskan bahawa keputusan positif kehamiIan yang diperoleh Lucinta itu boleh diperolehi oleh sesiapa sahaja sama ada lelaki, perempuan mahupun tr4nsgender.Malah, doktor itu turut tidak menolak hormon tersebut terjadi kerana simptom beberapa peny4kit termasuklah k4nser t3stis.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : muraimy

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kembar Sayang” – Lucinta Luna Ded4h H4miI Anak Kembar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*