‘Ibu Terpksa Dik0makan..’, lbu Dan Bapa Tasha Manshahar Positlf C0V1D-19, P0hon Doa Ramai.

Kuala Lumpur: Penyanyi, Tasha Manshahar, 29, berkongsi berita keadaan kedua ibu bapanya yang dijngkiti C0vld-19 dan kini masih mendapatkan rwatan menerusi hantaran dibuat di Instagram Story.

Tasha atau nama sebenarnya Nur Nadia Natasha Mohd Manshahar berkata keadaan bapanya dimaklumkan semakin membaik, cuma ibunya, Herina Wong Abdullah kini ‘dik0makan’ dan dirwat di Unit Rwatan R4pi (1CU) Hspital Serdang kerana mengalami jngkitan di p4ru-p4ru.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih tldak terhingga kepada doa-doa kalian semua. Sesungguhnya, saya tldak tahu nak balas macam mana, tapi saya doa Allah beri ganjaran pahala yang besar atas kesudiaan kalian mendoakan kesejahteraan dan kesihatan kedua ibu bapa saya.

“Ayah nampaknya semakin membaik, alhamdulillah. Mummy je la, pa.ru-pa.ru ada jngkitan, paras 0ksigen dalam bdan pun tak okay. Jadi, dktor kena ‘tldurkan’ dia dan masukkan tlub untuk bntu pernafasan sehingga keadaannya kembali stabil,” katanya.

Menurut Tasha, dia sebenarnya tldak menjangkakan keadaan kesihatan ibunya akan sampai ke tahap begini. Katanya, ibu kelihatan baik-baik sahaja ketika mula mendapatkan rwatan di w4d.

“Sebenarnya tak ‘expect’ langsung akan sampai jadi tahap macam ni. She looked fine je, masa mula-mula wrded (dimasukkan ke w4d). Apa apapun, kami sekeluarga yakin yang menymbuhkan itu Allah.

“Sebab itu, saya minta sangat doa semua. Doa kan snjata orang mukmin. Mummy pun kuat semangat. Tapi, itu la dalam keadaan mencuba untuk kuat, kadang-kadang Iemah juga, perIukan motivasi,” katanya.

Ujar Tasha, bagaimanapun dia sentiasa percaya ibunya seorang yang kuat dan akan kembali sihat.

Katanya lagi, dia sangat berterima kasih dengan sikap ambiI berat pengikutnya dan amat menghargainya.

Tasha yang kini sudah mninggalkan kerjaya nyanyian dan bertugas sebagai guru, mendirikan rumah tangga dengan penyanyi, Raqib Majid pada 8 September 2018 lalu.

Pasangan ini dikurniakan seorang anak lelaki, Muammar Rafiqi yang kini berusia dua tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://dbongkar.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Ibu Terpksa Dik0makan..’, lbu Dan Bapa Tasha Manshahar Positlf C0V1D-19, P0hon Doa Ramai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*