Izreen Azminda ded4h gambar bersama bek4s m4du hanya utk tujuan promosi program

KUALA LUMPUR : Dilihat sudah memad4m gambar bersama bek4s m4dunya, Intan Liana Saleh semalam, pelakon Izreen Azminda, 36, menjelaskan tindakan itu dirasakan lebih afdal bagi mengel4k lebih banyak ser4ngan kec4man.

Menurut Izreen, dia tidak mem4dam terus gambar bersama Intan kerana ia cuma berada dalam ruangan simpanan dalam akaun Instagram selain beranggapan telah selesai tugasannya mempromosikan program Melodi Raya baru-baru ini.

“Gambar itu untuk tujuan membantu urusan mempromosikan program berkenaan. Jadi, bila sudah habis, saya simpanlah. Bukan bu4ng atau p4dam.

“Jangan pula sal4h faham. Perbuatan minta maaf tempoh hari bukan pula untuk tujuan promosi. Maaf yang saya luahkan, sama ada dalam program atau dalam hantaran berserta gambar dengan Intan itu benar-benar ikhlas dari hati kecil saya,”katanya.

Izreen berkata demikian semasa dihubungi Utusan Malaysia bagi mengulas mengenai misteri kehil4ngan gambar dan hantaran berbaur kemaafannya yang sebelum itu dimuat naik dalam Instagram dan mendapat respons pelbagai daripada pengikut dan warga net.

Menjelas lanjut, kata Izreen, dia sedar ramai menzahirkan respons dan pandangan berb4ur kec4man kepadanya mengenai pertemuan yang disatukan oleh pihak Melodi tersebut.

Tetapi katanya, gambar dan luahan kata yang dikongsikan terdahulu dalam Instagramnya bukan dilakukan bagi meraih perhatian atau simp4ti orang ramai.

“Bukan saya nak kata diri baik, bahkan sedar, diri tak perlu memberikan sebarang penjelasan lanjut mengenai kata maaf yang diluahkan.

“Tapi kerana ia juga adalah permintaan penerbit demi tujuan yang dimaklumkan tadi, maka saya muat naik. Tiada niat apa pun, saya memang ikhlas,”katanya.

Dalam pada itu, Izreen berterima kasih kepada pasukan Melodi dan semua pihak termasuk pengikut yang sentiasa memberikan sokongan kepada setiap perkara yang mendatangkan kebaikan.

Izreen berkahwin dengan Muhammad Radzi Abdul Wahid, 31,atau Ude, pada 8 Ogos 2017 secara rahsia atas permintaan pemuzik tersebut yang ketika itu masih bergelar suami kepada Intan.

Ude bagaimanapun dilaporkan telah mencer4ikan isteri pertamanya itu pada 22 Mac 2018 setelah lima tahun berkahwin.

Bersama Intan, Ude memiliki dua orang anak iaitu Arish Muqry, 4, dan Ariq Muqry, 2.

Sebelum Ude, Izreen pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang jurukamera, Muhammad Riza pada tahun 2012 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Muhammad Adrian Umar yang kini berusia enam tahun.

Perkahwinan bersama Riza cuma bertahan selama tiga tahun setelah rumah tangga mereka dilanda badai juga bersabit orang ketiga.

Lebih menimbulkan persoalan apabila Intan seolah-olah belum lagi memaafkan aktres berkenaan dan memberitahu dia menerima undangan ke program berkenaan atas dasar profesional.

Malah menerusi Instagam, Intan atau nama sebenarnya Intan Liana Saleh , 35, menulis luahan hati yang menggambarkan niat seseorang diumpamakan seperti surat dan perlu dikirimkan pada alamat yang betul.

“Niat itu seperti surat. Salah tulis alamat, akan sampai sal4h tempat. Setiap orang akan kembali kepada apa yang diniatkan. Jadi, betulkan niat.

Intan dan Izreen dipertemukan dalam program Melodi Raya.

“Selagi tak ada rasa bahagia. Selagi ada kesulit4n. Mana mungkin akan melupakan.

“Lihat pada situasinya, jika ikhlas hanya Allah, aku dan dia,” tulisnya yang turut meletakkan hastag #buatapayangAllahsuka dan #akubukansiapasiapa.

Malah, reaksi berkenaan turut menerima komen pengikutnya yang mengaitkan luahan itu ada kena mengena dengan pertemuannya dengan Izreen, 35, pada rakaman Melodi Raya itu.

Selagi tak ada rasa bahagia. Selagi ada kesulit4n.

Dalam pada itu, seorang pelakon yang juga kawan rapat Intan iaitu Nazia Mustafar berpendapat permohonan maaf yang dilakukan Izreen hanya ‘permainan’ semata-mata.

“Kesian adik aku ni kena game, permainan demi permainan@ritrud727, haaa kan nampaklah konon-konon baik nak minta maaf, orang akan kata pulak ko yang tak nak maafkan dik, tapi orang tak tahu apa jadi selama ini, ” tulisnya.

Izreen berkahwin dengan Ude pada 8 Ogos 2017.

Sekitar tahun 2017, berita perkahwinan Izreen dan Ude atau nama sebenarnya Muhammad Radzi Abdul Wahid pernah mendapat perhatian netizen.

Izreen menerima kecaman netizen dan dituduh perampas memandangkan ketika itu suaminya sudah mempunyai seorang isteri iaitu Intan Saleh.

Intan dan Ude bernikah pada 1 Mac 2013 dan membuat keputusan untuk bercer4i t4lak satu pada 22 Mac 2018.

Pasangan ini bercerai selepas Ude mengahwini Izreen pada 8 Ogos 2017 pada sebuah majlis tertutup.

Hasil perkongsian hidup Intan dan Ude, mereka dikurniakan dua cahaya mata lelaki, Arish Muqri, 7, dan Ariq Muqri, 4.

Manakala, Izreen kini hamil lima bulan untuk kali ketiga dan anak keduanya bersama Ude. Sebelum ini, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Aaron Ibrahim, 2.

Izreen juga mempunyai seorang lagi anak lelaki, Adrian Umar daripada perkahwinan lalunya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : limauasamboi

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Izreen Azminda ded4h gambar bersama bek4s m4du hanya utk tujuan promosi program"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*