[VIDEO] “Wanlta H4mil Ced3ra Par4h Dil4nggar Kereta Cik B,” Dato Seri Vida Ges4 M4ngsa Diselam4tkan

G4ra2 benarkan ank di bwh umur bawa kereta, ank kpd ushawan kosmetik Dato Seri Vida ddkwa tlh mlnggar seorng wanita dan dikatakan cedra prah di tmpt kjdian.

Memuat naik beberapa video di laman TikTok, Dato Seri Vida atau DSV ada berkongsi det1k-det1k cem4s rakaman kejadian sejurus ins1den berlaku men4mpakkan mngsa 1bu h4mil yang sedang mer4ung terb4ring sebelum dig3sa dibawa ke h0sp1tal untuk mendapatkan r4watan l4njut.

Dlm kjdian yg brlaku, Cik B didkwa mmbawa kreta melebhi h4d l4ju sblum mlnggar mngsa.

Rak4man yang sempat ter4kam memp4merkan beberapa minit 4ksi bertek4k di mana orang ramai mula menud1ng j4ri kepada ank usahawan tersebut sementara Dato Vida pula dikatakan lebih bersik4p m4tang dan bertnggungjawab semasa mengend4likan ins1den berkenaan meskipun dirinya res4h memikirkan kes4n tr4uma yang bak4l men1mpa kepada Cik B.

Rata-rata warganet memuji tindakan DSV yang mengg3sa mngsa untuk dibawa ke h0spit4l meskipun keadaan yang terlihat teg4ng mahu meny4lahkan anknya itu sebelum dirinya teg4s menyatakan mahu bertanggungjawab dan memberi kerjasama kepada pih4k pol1s.

Mengetahui bahawa usahawan ini pernah menghadapi tr4uma, DSV terlihat begitu bimbang jika Cik B turut bakal mengalami tek4nan kerana insiden berkenaan dan meminta anknya itu untuk bertenang meskipun risau akan orang ramai yang seperti lambat memberi bantuan dan melengah-lengahkan masa untuk membawa mngsa h4mil mendapatkan raw4tan.

Sejurus menyed4ri beliau cuma diken4kan, DSV mulai reb4h dan men4ngis sebelum dipvjuk kembali oleh anknya dan pihak produksi.

Perasaan leg4 yang diras4i oleh seorang 1bu itu dapat dilihat dengan jelas setelah mengetahui Cik B atau dengan nama sebenarnya Nur Edlynn Zamilleen ini tidak berslah di mana sebelum ini anknya itu juga pernah terp4lit g4ra-g4ra vide0 vir4l mem4ndu ker3ta dib4wah vmur meskipun di perkarangan rumah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hot fm

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Wanlta H4mil Ced3ra Par4h Dil4nggar Kereta Cik B,” Dato Seri Vida Ges4 M4ngsa Diselam4tkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*