“Mana Kau Kutip Nak Buat Promot Ni?!” -Mia Sara Dikec4m Gara-Gara ‘Review’ Produk Ini..

Hantaran imej tangan terlebih putih hingga kulit menjadi kebiru-biruan di akaun Instagram pelakon Mia Sara Nasuha heboh diperkatakan netizen.

Menerusi kemaskini Mia Sara di Instagram baru-baru ini, visual tangan yang menampakkan urat kebiru-biruan itu dianggap mengganggu dan memberikan pengaruh tidak baik terutama kepada pengguna bawah umur.

“Hai Mia Sara, saya sayangkan kamu, tolonglah pilih produk untuk direviu dengan bijak.

“Kamu masih muda dan saya percaya kamu boleh belajar dan mendidik diri sendiri mengenai bahaya dan kepentingan sesuatu produk. Jangan risik0kan kesihatan untuk kecantikan sementara,” ciap seorang pengguna di Twitter.

Pengguna terbabit turut memaparkan paparan skrin yang dirakamkan dari akaun Instagram Mia Sara.Difahamkan produk tersebut merupakan makanan tambahan untuk memutihkan kulit yang dijual secara atas talian.

Bagaimanapun, hal itu menarik perhatian Mia Sara yang membalas ciapan pengguna berkenaan secara umum.

“Siapa cakap saya boleh memilih (untuk reviu produk). Diorang pun main cakap je kenal saya pun tidak,” tulisnya.

Meninjau ruangan komen hantaran terbabit, ramai yang terkejut hingga ada yang menyamakan tangan yang terlampau putih itu seperti kulit ayam dan karakter filem Avatar.

Malah, ada yang turut menasihati pengguna agar tidak mudah terpengaruh dengan produk yang boleh merisikokan kesihatan diri sendiri.

“Tangan myat mana kau kutip nak buat promote produk ni.”Ni bukan putih, ini biru.”Tak payah telan-telan untuk putih, rsak buah pnggang. Dah mennggal nanti dapat putih macam ni.

“uish Mia, biar betul, kalau pakai ni boleh jadi myat hidup,” demikian antara komen yang ditulis di akaun Instagram pelakon itu.

Bagaimanapun, posting terbabit telah dipadamkan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https://gempak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mana Kau Kutip Nak Buat Promot Ni?!” -Mia Sara Dikec4m Gara-Gara ‘Review’ Produk Ini.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*